• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Såphia

Torsdagen den 22e är bäst för mig. Då är jag ledig och maken börjar jobba 19.00. Då kanske jag är hemma åtta och då kan barnen vara hemma själv den lilla stunden. Funkar torsdagen för er andra?

• Hedebris

jag har som sagt svårt för att säga någon definitivt innan jag fått mitt schema

• Såphia

Ja just det ja. Då väntar vi in ditt schema. Hade varit toppen om vi kunde samåka från Lund eller nått. Jag har ju stor bil och då blir benisinen billigare.

• Hedebris

jobbigt bara med bilstolarna. vet inte hur det är med era stolar men min är väldigt meckig att sätta in. Det kan ta upp mot en halvtimme *suck* och ett tag att ta ut den med... då får vi stanna ett bra tag i lund :(

• Såphia

Problem girls!!

Nu ringde vandrarhemmet mig. De har överbokat spjälsängarna! De har totalt fem spjälisar, så fast att vi är många som bokat spjälisar så kommer de inte räcka till alla. Jag och Prommis blev utan. Tror att Agaton inet behövde spjälsäng, men Vincent behöver helst en. Är det någon av er andra som bokat spjälis som känner att de egentligen inte behöver en?

Vi skulle prata ihop oss om vilka som skulle ha de fem sängarna och i vilka rum de skulle stå så att säga. Hon sa att det i princip bara får plats med en spjälis per rum. I tvåmanna och tremannarummen. Fyrabäddsrummen vet jag inte.

Vad säger ni?

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-03 11:59:13 följande:
    Problem girls!!Nu ringde vandrarhemmet mig. De har överbokat spjälsängarna! De har totalt fem spjälisar, så fast att vi är många som bokat spjälisar så kommer de inte räcka till alla. Jag och Prommis blev utan. Tror att Agaton inet behövde spjälsäng, men Vincent behöver helst en. Är det någon av er andra som bokat spjälis som känner att de egentligen inte behöver en? Vi skulle prata ihop oss om vilka som skulle ha de fem sängarna och i vilka rum de skulle stå så att säga. Hon sa att det i princip bara får plats med en spjälis per rum. I tvåmanna och tremannarummen. Fyrabäddsrummen vet jag inte.Vad säger ni?
    Åh, jag skulle verkligen behöva en säng till Lilly då hon inte kan sova med mig.

Jag bokade ju först så borde vara en av de som fått, men om det verkligen är superkris för någon så blåhåller jag ju inte min spjälsäng såklart!
    Så att ni vet.
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-03 11:59:13 följande:
    Problem girls!!Nu ringde vandrarhemmet mig. De har överbokat spjälsängarna! De har totalt fem spjälisar, så fast att vi är många som bokat spjälisar så kommer de inte räcka till alla. Jag och Prommis blev utan. Tror att Agaton inet behövde spjälsäng, men Vincent behöver helst en. Är det någon av er andra som bokat spjälis som känner att de egentligen inte behöver en? Vi skulle prata ihop oss om vilka som skulle ha de fem sängarna och i vilka rum de skulle stå så att säga. Hon sa att det i princip bara får plats med en spjälis per rum. I tvåmanna och tremannarummen. Fyrabäddsrummen vet jag inte.Vad säger ni?
    Har bara väntat på att de skulle ta slut. Hur många spjälsängar som helst kan de ju inte ha... uppenbarligen. Fundersam
    Jag struntade ju i att ta en säng till Enya. Vi får böka tillsammans i sängen på natten istället.

Hoppas att ni som behöver spjälisar kan hitta någon bra lösning.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Såphia

Jen ny: De som verkligen behöver spjälis ska såklart ha en! Precis som du säger så bokade du väl först av alla.

Krisar det så får Vincent böka med mig i sängen.

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-03 12:30:38 följande:
    Jen ny: De som verkligen behöver spjälis ska såklart ha en! Precis som du säger så bokade du väl först av alla. Krisar det så får Vincent böka med mig i sängen.
    Ja, men Lilly kommer inte kunna sova med mig alls i sängen så i sådant fall får jag ta till buggan eller liknande.
    Allt löser sig ju.
Svar på tråden Trådträff Mars 09