• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Hedebris skrev 2009-01-03 21:00:02 följande:
    vi ringer ju gratis till varandra ;) annars hade det inte varit en bra idé. sen iof betalar mitt ex min mans telefonräkningar... :D
    Va? NU måste du förklara dig!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Hedebris

hahahahaha.. känns skumt att säga! han betalar även vårt trådlösa bredband + datorn jag sitter och skriver på.. samt björns mobil det är inte mer än rätt så han behandlade mig :P

skämt å sido. Björn jobbar extra för honom lite. så det är lite förmåner... men jag tror inte han hade varit så generös utan skuldkänslor...

• MariaK
    Hedebris skrev 2009-01-03 21:13:21 följande:
    hahahahaha.. känns skumt att säga! han betalar även vårt trådlösa bredband + datorn jag sitter och skriver på.. samt björns mobil det är inte mer än rätt så han behandlade mig :Pskämt å sido. Björn jobbar extra för honom lite. så det är lite förmåner... men jag tror inte han hade varit så generös utan skuldkänslor...
    ha ha va sjukt
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    Hedebris skrev 2009-01-03 21:13:21 följande:
    hahahahaha.. känns skumt att säga! han betalar även vårt trådlösa bredband + datorn jag sitter och skriver på.. samt björns mobil det är inte mer än rätt så han behandlade mig :Pskämt å sido. Björn jobbar extra för honom lite. så det är lite förmåner... men jag tror inte han hade varit så generös utan skuldkänslor...
    aah! Ja, det var ingen dum förmån.
  • helhed

Roberts jobb betalar också hans mobil och vårt bredband Plus hans årskort på SJ, men nu förhandlade han bort det, eftersom han ska vara ledig hela våren, mot en lönehöjning på 3500:-

Man ska inte jobba kommunalt, om man säger så...

• MariaK
    Såphia skrev 2009-01-03 20:37:41 följande:
    Jag har städat bland mina favorittrådar och *viskar* råkat slänga vår tråd. Länka gärna! 
    Ha ha ha raderat din egen tråd!!!!!!!!!!!!! Knasfia
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    helhed skrev 2009-01-03 21:41:29 följande:
    Roberts jobb betalar också hans mobil och vårt bredband Plus hans årskort på SJ, men nu förhandlade han bort det, eftersom han ska vara ledig hela våren, mot en lönehöjning på 3500:-Man ska inte jobba kommunalt, om man säger så...
    Åh det var ingen dålig höjning heller! *avis* Nä, man ska inte jobba statligt heller. Eller jo, vi har många förmåner vi också, som fri sjukvård och mediciner (bara att lämna in kvitto så får vi tillbaka pengarna). Men URUSLA löner tyvärr. :-/
  • Såphia
    Camellis skrev 2009-01-03 21:54:27 följande:
    Åh det var ingen dålig höjning heller! *avis* Nä, man ska inte jobba statligt heller. Eller jo, vi har många förmåner vi också, som fri sjukvård och mediciner (bara att lämna in kvitto så får vi tillbaka pengarna). Men URUSLA löner tyvärr. :-/
    Jag jobbar statligt och numera får vi inte fria mediciner. Usel lön kan jag hålla med om!
Svar på tråden Trådträff Mars 09