• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Ja, jag funderade ockspå det där med babyvakterna. Alla kommer kanske höra allas bebisar?

• Kicko
    MariaK skrev 2009-01-03 16:39:50 följande:
    Men vi skulle klara oss på en spjälsäng kicko för vi har ju en extra säng som vi inte använder. Där kan vi ju palla upp o lägga en av dem.
    Vist ja men annars kan jag ta med resesäng inga problem kom på att det funkar under min vagn.
    MariaK skrev 2009-01-03 16:41:11 följande:
    Vi får ta varannan natt Tänkte på det med innan att jag ska ju bet mer än dig. Du kanske kan bet 1000 kr så tar jag resten.
    Vi betalar fifty fifty inga problem eller att du betalar 40 krmer fr frukost  men käns löjligt
    Camellis skrev 2009-01-03 21:54:27 följande:
    Åh det var ingen dålig höjning heller! *avis* Nä, man ska inte jobba statligt heller. Eller jo, vi har många förmåner vi också, som fri sjukvård och mediciner (bara att lämna in kvitto så får vi tillbaka pengarna). Men URUSLA löner tyvärr. :-/
    Fri sjukvård och mediciner??? har inte jag  Jag som jobbar i vården men jag kan ju skryta om min löneförhöjning i o m strejk och nytt jobb. 4300 men i 3 omgångar. en som jag får nu någon gång men som skulle gälla från 1/6 i fjol en 1 mars och 4 maj. rätt nöjd men kommer få ut mindre på det nya jobbet eftersom jag jobbar 75% men dess utom räknar de heltidpå 35 timmar inte så dumt det heller. men med nya jobbet jobbar jag privat
    helhed skrev 2009-01-03 21:58:18 följande:
    Ja, fast nu ska han ju vara f-ledig, så så mycket av det får vi väl inte ut. Vad har man för förmåner som kommunanställd tro? Jag brukar ta pennor och kollegieblock ibland. Kan det räknas tro??
    Jag råkade få hem lite NaCl till Jonathans näsa idag uppppsss Generad
    Jen ny skrev 2009-01-03 23:12:10 följande:
    Ja, jag funderade ockspå det där med babyvakterna. Alla kommer kanske höra allas bebisar?
    Bättre ha för många med än för få!!! sen märker vi om de stör varandra eller om vi snappar upp ljud från varandras. eller vad säger ni???
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    GeneradJag och mina mega inlägg
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Evve81

Min erfarenhet är att babyvakterna stör varandra Men det visar sig.

Synd att det är så långt till Barkaby från centrala S-holm eller kanske itne så långt men tillräckligt. Dit skulle nämligen jag vilja åka. Får göra det en annan gång

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna
    Såphia skrev 2009-01-03 16:00:14 följande:
    Vem har bokat rum med spjälsäng? Jag har bokat ett (sist iofs), fler? Så vi kan reda ut vem som ska ha de fem spjälisarna.Sophia: 1 spjälisJen ny: 1 spjälisHehe: 1 spjälisLycklig: 1 spjälis
    Jag har oxå bokat rum med spjälsäng.. Hann inte vara inne på nätet igår..
  • Såphia
    högbergarna skrev 2009-01-04 13:38:54 följande:
    Jag har oxå bokat rum med spjälsäng.. Hann inte vara inne på nätet igår..
    Ok, men du måste väl vara den som allra sist bokade? Ska leta efter min lista.
  • högbergarna

Vildkorn skrev 2009-01-03 20:10:58 följande:

Flyttar fram listan lite... Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, MoaHedebris - Noah, Björn och JuliaVildkorn - EnyaS o F - VincentJen ny - LillyLinjo985 - LivCamellis - EllenKickoman - JonathanAesi - IdaPrommis - AgatonHehe - Arvid11 stycken i listan.... 12 med Björn då.
    Jag kommer ju oxå!!! Å Knuuut!! :)
  • högbergarna

Hedebris skrev 2009-01-03 20:18:11 följande:

ingen mer som ska ta med sin man så björn inte blir helt till sig av alla brudar
    Jag kan prata med basröst... Funkar det??

Nu kom vi oxå med på lsitan såg jag! :) Försöker läsa ikapp...
  • Såphia

Sophia: 1 spjälis
    Jen ny: 1 spjälis
    Hehe: 1 spjälis
    Lycklig: 1 spjälis
    hedebris: 1 spjälsäng
    högbergarna: 1 spjälsäng

Nu är vi sex pers som bokat spjälsängar, borde vara fler? Vi var väl tolv mammor totalt och några som bodde i Sthlm. Hjälp mig, vem ska mer ha spjälsäng? Jag har lovat att återkomma till fridhem med i vilket rum spjälsängarna ska stå.

Svar på tråden Trådträff Mars 09