• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-04 22:37:26 följande:
    Okej, jag tolkade det som att i skulle bestämma vilka som skulle ha och att de nu står helt neutralt och har "avbokat" de som fick sängarna och väntar på att vi ska bestämma det.Egentligen spelar det ju ingen roll men var mest nyfiken på om jag nu inte är "garanterad" spjälsängen som jag var innan. Så man kan planera lite alternativ i sådant fall om någon här vill ha den mer än mig.
    Jo det var väl följdfrågan...
    vilka klarar sig verkligen inte utan?
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko

Jag kan ha med min resesäng den går in under vagnen. får den inte plats hos oss kan någon annan låna den.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-04 22:56:10 följande:
    Jo det var väl följdfrågan...vilka klarar sig verkligen inte utan?
    Jag vill inte komma här och säga att jag behöve en spjälsäng mer än någon annan.
    Jag valde spjälsäng och behöver då den precis som alla andra som valt spjälsäng.

Jag har en välldigt rörlig tjej och hon kommer ju garanterat att springa runt även i mars så en madrass vet jag inte ens om hon kommer ligga still på. (fast vem kommer det?)
    Vagnen jag ska ta med mig har inte plant liggläge och en vanlig säng ramlar hon deffenitivt ner från precis som hemma. Hon ligger vekligen inte stilla när hon sover...

Men alla kommer ju ha olika anledningar så just nu funderar jag på hur jag ska få med mig resesängen. Fundersam
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-05 09:15:56 följande:
    Jag vill inte komma här och säga att jag behöve en spjälsäng mer än någon annan.Jag valde spjälsäng och behöver då den precis som alla andra som valt spjälsäng.Jag har en välldigt rörlig tjej och hon kommer ju garanterat att springa runt även i mars så en madrass vet jag inte ens om hon kommer ligga still på. (fast vem kommer det?)Vagnen jag ska ta med mig har inte plant liggläge och en vanlig säng ramlar hon deffenitivt ner från precis som hemma. Hon ligger vekligen inte stilla när hon sover...Men alla kommer ju ha olika anledningar så just nu funderar jag på hur jag ska få med mig resesängen.
    Ja men det är inget konstigt. Du behöver en säng till Lilly... så är det ju bara.
    Inget du behöver förklara närmare.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Hedebris

jag får inte in resesäng under vagnen... men i värsta fall har jag ju björn med mig som kan bära den :P

• Jen ny
    Hedebris skrev 2009-01-05 10:14:02 följande:
    jag får inte in resesäng under vagnen... men i värsta fall har jag ju björn med mig som kan bära den :P
    Ja, precis. ha ha ha.
    Vildkorn skrev 2009-01-05 10:08:25 följande:
    Ja men det är inget konstigt. Du behöver en säng till Lilly... så är det ju bara.Inget du behöver förklara närmare.
    Nej, kanske inte men egentligen känns det som att alla vill ha en säng och det blir ju välldigt orättvist om någon blir utan.
    Fast vi får lösa det tillsammans.
  • Jen ny

Fast ska man köra med lottning så kan ju lika gärna de som fick sängarna från början ta dem... Onödigt tycker jag.

Svar på tråden Trådträff Mars 09