• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Den resesängen vi har är sjukt hård och liksom ingen madrass som ingår. Tror inte någon av våra barn vill sova i den. Jag brukar alltid lägga i en extra madrass annars sover ingen gott i den. Det blir ju också krångligt.

• Hedebris

haha..noah sover utan madrass alltid i sin resesäng ;) eller "den som ingår" han har inet klagar :)

• Såphia

Men då skriver jag att de som bokat två nätter, ska ha sängarna. Sen roddar vi med sängbyten inför natt 2, blir det bra allihopa.

Säger som Vildkorn: alla som bokat behöver såklart en säng, annars hade man inte bokat. Omöjligt att avgöra vilket barn som BÄST behöver så att säga. Även om jag bara har spjälsäng en natt så är det bättre än ingen natt.

• sthlmfilur

jag kan kolla om jag kan låna rese säng för jag bor ju i sthlm och jag kan låna ut om jag kan få tag på någon för jag kommer att sova hemma så jag behöver ju ingen.. men ska kolla med mamma för hon har 2 stycken

• sthlmfilur

jag ska kolla upp det under veckan så medelar jag sen.. för vi har ju bil så då kan min man köra dit dem och hämta dem

• Såphia

Ja, då skriver jag till Fridhem att de ska sätta in säng på mitt rum, Kicko, Lyckligs och Hedebris rum. Den femte sängen kan de sätta in på Jen nys rum? Eller ska vi sätta "kickos" spjälsäng direkt i ett rum för en-nattssovare? Eftersom hon har en resesäng?

Ennattarna, vem behöver spjälsäng av er? Bara Jen ny och Högbergarna? Då är det väl fixat i så fall.

Jag tar en spjälis, Hedebris en, Lycklig en, Kicko sin resesäng, Höbergarna och Jen ny vars en. Är det rätt så?

• helhed
    Såphia skrev 2009-01-05 18:47:28 följande:
    Ja, då skriver jag till Fridhem att de ska sätta in säng på mitt rum, Kicko, Lyckligs och Hedebris rum. Den femte sängen kan de sätta in på Jen nys rum? Eller ska vi sätta "kickos" spjälsäng direkt i ett rum för en-nattssovare? Eftersom hon har en resesäng? Ennattarna, vem behöver spjälsäng av er? Bara Jen ny och Högbergarna? Då är det väl fixat i så fall. Jag tar en spjälis, Hedebris en, Lycklig en, Kicko sin resesäng, Höbergarna och Jen ny vars en. Är det rätt så?
    Jag behöver en spjälsäng, men om sthmlfilur kan låna ut resesängar så kan Arvid sova i en  sådan också. Det viktiga är att han sover i en egen säng som han inte kan ramla ut ur.
  • Camellis
    Ja, då skriver jag till Fridhem att de ska sätta in säng på mitt rum, Kicko, Lyckligs och Hedebris rum. Den femte sängen kan de sätta in på Jen nys rum? Eller ska vi sätta "kickos" spjälsäng direkt i ett rum för en-nattssovare? Eftersom hon har en resesäng? Ennattarna, vem behöver spjälsäng av er? Bara Jen ny och Högbergarna? Då är det väl fixat i så fall. Jag tar en spjälis, Hedebris en, Lycklig en, Kicko sin resesäng, Höbergarna och Jen ny vars en. Är det rätt så?
    Jag är en av ennattarna och jag behöver ingen spjälis. Fast det visste ni väl redan.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Ja, om jag får en spjälsäng skulle det underlätta en hel del så det låter som en bra deal.
    Blir ingen utan då alltså?
Svar på tråden Trådträff Mars 09