• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81
    Såphia skrev 2009-01-04 13:17:04 följande:
    Är det inte i Barkaby som Polarn och Pyrets outlet ligger?
    PRecis är den jag skulle vilja besöka
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna

Camellis skrev 2009-01-03 22:11:21 följande:

Får man inte?! Säger hon som knappt jobbat på tre år och verkligen inte har nån koll. Kan meddela att efter sju jävla år på mitt jobb är jag inte ens uppe i 20 papp! Det är skandal!
    Samma här!! Fast efter 8 år då.. Förra chefen som bestämde min lön o det va ju då jag va gravid o hon ljög till försäkringskassan o allt skit som va då.. Så jag fick itne direkt ngn löneförhöjning... Kul!
  • högbergarna

Jopps jag va nog allra allra sist med att boka.. Öhh.. får kanske ha honom direkt på golvet så kan han sova utmed hela den ytan. Krypa runt å så.. Kanske han kan gå då oxå. Jag får natta honom o stänga in honom så får han väl ha party själv då.. Tar man bort alla farliga saker så kan han ju inte göra ngt ändå mer än ha tråkigt o vara ledsen.. Ska nog ta med ett gäng elurtagsskydd... Så får jag sätta mig utanför dörren tills han somnat. Knut somnar bäst ensam nämligen. Är man i rummet så somnar han inte. Har ingen babyvakt...

• Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-04 13:43:01 följande:
    Sophia: 1 spjälisJen ny: 1 spjälisHehe: 1 spjälisLycklig: 1 spjälishedebris: 1 spjälsänghögbergarna: 1 spjälsäng Nu är vi sex pers som bokat spjälsängar, borde vara fler? Vi var väl tolv mammor totalt och några som bodde i Sthlm. Hjälp mig, vem ska mer ha spjälsäng? Jag har lovat att återkomma till fridhem med i vilket rum spjälsängarna ska stå.
    Men Lycklig och Kicko bokade väl två sängar?
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn
    Evve81 skrev 2009-01-04 13:46:52 följande:
    PRecis är den jag skulle vilja besöka
    Kan trösta er med att den inte är så mkt att ha. Så slipper ni gråta för det.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-04 15:31:10 följande:
    Kan trösta er med att den inte är så mkt att ha. Så slipper ni gråta för det.
    Fast är man där en bra dag kan man ju fynda ganska bra. Ytterkläder och så.
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-04 13:43:01 följande:
    Sophia: 1 spjälisJen ny: 1 spjälisHehe: 1 spjälisLycklig: 1 spjälishedebris: 1 spjälsänghögbergarna: 1 spjälsäng Nu är vi sex pers som bokat spjälsängar, borde vara fler? Vi var väl tolv mammor totalt och några som bodde i Sthlm. Hjälp mig, vem ska mer ha spjälsäng? Jag har lovat att återkomma till fridhem med i vilket rum spjälsängarna ska stå.
    Vadå? Vet de att jag är med er och har inte jag min spjälsäng nu då?

Tråkigt stt de har så "några" men jag vet inte hur Lilly ska sova annars. kan ju inte packa med en madrass precis?
    fast det kanske finns där också?

Buggan är det ju inte riktigt liggläge på så jag vet inte hur skön den är att sova en hel natt i?
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-01-04 15:28:49 följande:
    Men Lycklig och Kicko bokade väl två sängar?
    Ja men vi klarar oss på en
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-04 21:35:09 följande:
    Ja men vi klarar oss på en
    Jo jag har förstått det.
    Men S o F ville ha klarhet i vilka som bokat, för att det inte stämde i antal.
    Eller det var så jag tolkade det iaf.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-04 22:21:41 följande:
    Jo jag har förstått det. Men S o F ville ha klarhet i vilka som bokat, för att det inte stämde i antal.Eller det var så jag tolkade det iaf.
    Okej, jag tolkade det som att i skulle bestämma vilka som skulle ha och att de nu står helt neutralt och har "avbokat" de som fick sängarna och väntar på att vi ska bestämma det.

Egentligen spelar det ju ingen roll men var mest nyfiken på om jag nu inte är "garanterad" spjälsängen som jag var innan. Så man kan planera lite alternativ i sådant fall om någon här vill ha den mer än mig.
Svar på tråden Trådträff Mars 09