Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
hehe... lite bortskämd kanske ;( noah har ju sovit i resesängen sen han var 3mån. hade inte råd att köpa en riktig spjälsäng. men det har funkat jättebra
innan dess sov han ju i sin vagga
Om Sthlmfilur tar med en resesäng, blir ingen utan. Annars blir en utan säng.. Hade inte koll på att Hehe behövde säng. Hur gör vi om Sthlmsfilur inte kan låna ut en resesäng? Jag måste nog snart svara Fridhem. Eller nja, vi kommer inte ännu iofs.
Äntligen lite klarhet i röran. Tack.
Nu har jag skickat mail till Fridhem. En spjälsäng står i mitt och Prommis rum, två i Lycklig och Kickos rum, en i Hedebris rum och en i Jen nys rum. När övriga kommer dag två, får vi omplacera någon säng.
Nej, verkar som alla som sover två dygn har fått spjälsäng. Jag har påpekat i mailet att du kommer den 28e och stannar en natt. Blev liksom en spjälsäng över när två-dygnarna fått sina.
Nu har jag fått ändan ur o bokat biljetter!! Hoppas nu inte banken tänker få för sig att dra kostnaden för kortet för nu finns inga pengar på kontot!!! Kommer inte ihåg när vi anlände i Stockholm på lördag.. glömde skriva ut det! Tror det va typ 11 eller så.. Får hämta ut biljetterna vid tillfälle så vet jag.. Sen åker jag till K-holm o hälsar på vänner på söndagen å då går tåget ca kl 15... Men shit man fick inte checka in när som heslt va?? På vandrarhemmet alltså... Blir ju jobbigt att släpa runt packningen.. Å visst man kan ju låsa in grejjerna i sådana skåp på stationen men då måste jag ju förbi där innan vi tar oss till vandrarhemmet igen.. Måste försöka ta mig så jag kan hämta ut mina biljetter ganska snart. Problemet e att det e i en annan stad! Skit verkligen att man inte har körkort!