• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn

På något sätt så löser vi det med sängarna. Om inte annat får man kolla med vandrarhemmet om de har någon lösning på det. Borde ju stå antal spjälsängar de har på hemsidan, precis som det står om antal handikappanpassade rum.

Jag har ingen resesäng. Iofs så hade det nog inte gått att få med den in till stan ändå.

♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • helhed

Jag tänkte på det inatt att vi är väl några stycken som bara sover en natt. Jag, Jen ny, Vildkorn, Camelllis. Någon mer? Så det kanske bara är andra natten som sängarna inte räcker eller?

Jag tycker att de som kommer på fredagen får var sin säng och sedan kanske vi kan flytta dem på lördagen?

Jag behöver verkligen också en säng, men det gör ju som sagt alla som har bokat. Vi får lösa det där på något sätt.

• Evve81

Ja har jag inte haft så långt att åka och sån tung resesäng har jag kunnat ta med min även fast jag inte behöver den själv... Inga som har närmare som kan ta med sina resesängar???

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-01-05 12:49:47 följande:
    Jag tänkte på det inatt att vi är väl några stycken som bara sover en natt. Jag, Jen ny, Vildkorn, Camelllis. Någon mer? Så det kanske bara är andra natten som sängarna inte räcker eller? Jag tycker att de som kommer på fredagen får var sin säng och sedan kanske vi kan flytta dem på lördagen? Jag behöver verkligen också en säng, men det gör ju som sagt alla som har bokat. Vi får lösa det där på något sätt.
    Utav de som bara sover en natt är det du, Jen ny och högbergarna som behöver säng.

S o F, Lycklig, Kicko, Hedebris kan ju ta sängarna första natten då.
    Sen skulle ju Kicko ta med resesäng, eller?
    Då är det "bara" en säng kort andra natten om Jonathan eller Milo kan sova i stora sängen och de använder Kickos resesäng.

Knöligt det där. Både att släpa resesäng från Skåne och att riskera att någon blir utan fast de behöver.
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-01-05 15:50:55 följande:
    hur var det? det fanns 5st`?
    Ja... det finns väl fem men det är sju stycken som behöver.
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-05 09:15:56 följande:
    Jag vill inte komma här och säga att jag behöve en spjälsäng mer än någon annan.Jag valde spjälsäng och behöver då den precis som alla andra som valt spjälsäng.Jag har en välldigt rörlig tjej och hon kommer ju garanterat att springa runt även i mars så en madrass vet jag inte ens om hon kommer ligga still på. (fast vem kommer det?)Vagnen jag ska ta med mig har inte plant liggläge och en vanlig säng ramlar hon deffenitivt ner från precis som hemma. Hon ligger vekligen inte stilla när hon sover...Men alla kommer ju ha olika anledningar så just nu funderar jag på hur jag ska få med mig resesängen.
    Alla behöver inte ha med en resesäng du har en spjälsäng du var först på dem.

Jag tar med resesäng
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • helhed

Jag har en resesäng, men vill helst inte dra med den. Hojta om det kör ihop sig dock, så kan jag kolla om jag får in min under vagnen.

Svar på tråden Trådträff Mars 09