Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
På något sätt så löser vi det med sängarna. Om inte annat får man kolla med vandrarhemmet om de har någon lösning på det. Borde ju stå antal spjälsängar de har på hemsidan, precis som det står om antal handikappanpassade rum.
Jag har ingen resesäng. Iofs så hade det nog inte gått att få med den in till stan ändå.
tycker vandrarhemmet kan köpa in lite fler
Jag tänkte på det inatt att vi är väl några stycken som bara sover en natt. Jag, Jen ny, Vildkorn, Camelllis. Någon mer? Så det kanske bara är andra natten som sängarna inte räcker eller?
Jag tycker att de som kommer på fredagen får var sin säng och sedan kanske vi kan flytta dem på lördagen?
Jag behöver verkligen också en säng, men det gör ju som sagt alla som har bokat. Vi får lösa det där på något sätt.
Ja har jag inte haft så långt att åka och sån tung resesäng har jag kunnat ta med min även fast jag inte behöver den själv... Inga som har närmare som kan ta med sina resesängar???
hur var det? det fanns 5st`?
kicko- jag kan ta med min resesäng om jag kan ha den under din vagn ;)
Jag har en resesäng, men vill helst inte dra med den. Hojta om det kör ihop sig dock, så kan jag kolla om jag får in min under vagnen.