• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed
    högbergarna skrev 2009-01-06 15:05:44 följande:
    Nu har jag fått ändan ur o bokat biljetter!! Hoppas nu inte banken tänker få för sig att dra kostnaden för kortet för nu finns inga pengar på kontot!!! Kommer inte ihåg när vi anlände i Stockholm på lördag.. glömde skriva ut det! Tror det va typ 11 eller så.. Får hämta ut biljetterna vid tillfälle så vet jag.. Sen åker jag till K-holm o hälsar på vänner på söndagen å då går tåget ca kl 15... Men shit man fick inte checka in när som heslt va?? På vandrarhemmet alltså... Blir ju jobbigt att släpa runt packningen.. Å visst man kan ju låsa in grejjerna i sådana skåp på stationen men då måste jag ju förbi där innan vi tar oss till vandrarhemmet igen.. Måste försöka ta mig så jag kan hämta ut mina biljetter ganska snart. Problemet e att det e i en annan stad! Skit verkligen att man inte har körkort!
    Jag tog SMS-biljetter, så slipper man hämta dem Gäller att inte radera smset bara

Jo, jag behöver spjälsäng. Men vi löser det.

Jag vet inte heller hur jag ska lösa det med packning. Jag ska försöka packa i en ryggsäck, som man kan bära runt på i värsta fall.
  • Evve81
    högbergarna skrev 2009-01-06 15:05:44 följande:
    Nu har jag fått ändan ur o bokat biljetter!! Hoppas nu inte banken tänker få för sig att dra kostnaden för kortet för nu finns inga pengar på kontot!!! Kommer inte ihåg när vi anlände i Stockholm på lördag.. glömde skriva ut det! Tror det va typ 11 eller så.. Får hämta ut biljetterna vid tillfälle så vet jag.. Sen åker jag till K-holm o hälsar på vänner på söndagen å då går tåget ca kl 15... Men shit man fick inte checka in när som heslt va?? På vandrarhemmet alltså... Blir ju jobbigt att släpa runt packningen.. Å visst man kan ju låsa in grejjerna i sådana skåp på stationen men då måste jag ju förbi där innan vi tar oss till vandrarhemmet igen.. Måste försöka ta mig så jag kan hämta ut mina biljetter ganska snart. Problemet e att det e i en annan stad! Skit verkligen att man inte har körkort!
    Pengarna för biljetterna tror jag trogs direkt....

Men annars var det väl inte så långt till vandrarhemmet så får ni väl lägga in era saker i någon av våra rum
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna

Prommis! Vilken smart idé. Jo de för biljetten dras på en gång.. Det e bankens kostnad för VISA o sådant som jag e orolig för. Har ganska nyss bytt bakn o jag e ovan vid att summan dras en gång per år.. Dessutom varnar de inte innan!

• högbergarna

Hehe: Jag e van att mina mobiler imploderar eller drunknar elelr dör... så jag vågade inte ta sms-biljett..

• MariaK

skönt att det ordnat sig med sängarna!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Kicko
    helhed skrev 2009-01-06 15:37:39 följande:
    Jag tog SMS-biljetter, så slipper man hämta dem Gäller att inte radera smset bara Jo, jag behöver spjälsäng. Men vi löser det. Jag vet inte heller hur jag ska lösa det med packning. Jag ska försöka packa i en ryggsäck, som man kan bära runt på i värsta fall.
    Ni kan ju slänga in packningen i våra rum så länge inga problem
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • första

Åh avis att att alla skall bo på hotell och lära känna varandra innan vi ska träffas "på riktigt". Jag o Elsa sitter väl i ett hörn och är utanför... (har inte råd att ta in på hotell i egna staden)
    Har aktiviteter bestämts ännu?

• Brooks
    första skrev 2009-01-09 09:00:21 följande:
    Åh avis att att alla skall bo på hotell och lära känna varandra innan vi ska träffas "på riktigt". Jag o Elsa sitter väl i ett hörn och är utanför... (har inte råd att ta in på hotell i egna staden)Har aktiviteter bestämts ännu?
    Hotell och hotell, det är vandrarhem och inte så dyrt, men visst känns det suspekt att bo på vandrarhem i staden man själv bor i
    Du får boka in dig med mig och Vildkorn så får vi byta upp oss till ett trebäddsrum
  • MariaK
    första skrev 2009-01-09 09:00:21 följande:
    Åh avis att att alla skall bo på hotell och lära känna varandra innan vi ska träffas "på riktigt". Jag o Elsa sitter väl i ett hörn och är utanför... (har inte råd att ta in på hotell i egna staden)Har aktiviteter bestämts ännu?
    Fast stockholmarna ska inte bo på vandrahemmet första natten utan det är bara vi som kommer med tåg sent på kvällen o jag tror vi kommer stupa i säng direkt efter en tågresa på ca 4 timmar med en massa ettåringar så umgås gör vi knappt allihopa förrens vi träffas alla!!!!! O ingen i vår super tråd kommer sitta i ett hörn det lovar jag

Aktiviter ja hur går det med det
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • sthlmfilur
    MariaK skrev 2009-01-09 09:28:12 följande:
    Fast stockholmarna ska inte bo på vandrahemmet första natten utan det är bara vi som kommer med tåg sent på kvällen o jag tror vi kommer stupa i säng direkt efter en tågresa på ca 4 timmar med en massa ettåringar så umgås gör vi knappt allihopa förrens vi träffas alla!!!!! O ingen i vår super tråd kommer sitta i ett hörn det lovar jag Aktiviter ja hur går det med det
    jag kommer inte heller att sova.. jag åker hem pga att jag har en ettåring då och en som är några veckor.. som att jag precis har fått en till då..
Svar på tråden Trådträff Mars 09