Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Vi sover endast där lördag till söndag så.. Karolina Högberg.. Boknings nr.. 150859 Fick rummet till samma pris som ett enkelrum eftersom de inte hade några kvar när jag bokade.. Jag har bokad frukost samt sängkläder..
Nu har jag ringt Fridhem. Vilken suck jag fick till svar när jag sa att det gällde sista helgen i Mars! Trodde hon skulle spy på mig genom luren.
Högbergarna>> Då blir det du och jag! Summan att betala är c:a 870 delat på två. Hon orkade inte riktigt lyssna på min utläggning om att jag inte behövde lakarn osv. Det ska bli så kul!
Haha! De borde väl vara tacksamma??!! De får in pengar... Så då får du sova med mina stönanden o snarkningar! Ska ta med mig mitt allra porrigaste mormorsnattlinne!! HAhahahaha!!
Annars får vi väll ignorera dem vi är ju trevliga så vi får ju trevligt ändå. Gnäller de för att vi är i allrummet får vi väll ställa sängarna på högkant i vårt 4 manna rum och låta ungarna leka där. Det kan du ju inte förbjuda.
Äh, de kan inte förbjuda oss att vara där, vi har ju bokat precis som alla andra och har rätt att utnyttja vandrarhemmets gemensamma utrymmen bäst vi vill.
Förstår inte varför så många som jobbar inom service är allt annat än fokuserade på just service.
Hade man haft ork och tid, skulle vi bokat nått annat så hade de kunnat stå där med lång näsa!! Hur f_n kan de vara otrevliga när de fått så många gäster/kunder??!! Det är inte vi som strulat med sängplatser osv. Det har de lyckats med bra själv!
Men vi struntar i det och ignorerar de tycker jag. Skåpsupandet blir roligare om personalen är lite sura!!