• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks
    smultron smulan skrev 2009-01-16 23:46:11 följande:
    Det låter ju som en jättebra ide! Jag har ju slutat amma så det bör gå bra! Men hur fixar jag det rent bokningsmässigt?
    Skicka en bokning via deras hemsida (eller ring). Boka ett enkelrum - när Högbergarna försökte boka ett fick hon dubbelrum för att enkelrummen var slut
    De har varit jättesnabba med svar via webben!

Vad rooooligt att du också vill bo med oss (och kanske få en ordentlig sovmorgon! )
  • Evve81

Åh vad kul! Det kan ju vara så att det finns platser över i något rum.... Har du inget barn så skulle det kanske funka.. Fast vill du ha en rejäl sovmorgon ska du kanske ha eget rum

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • smultron smulan

Jag delar gärna rum med någon om det finns plats. Josefin får sova hemma.

• Såphia

Jag tror jag och Prommis har ett tremannarum faktiskt. Ska dubbelkolla det och såklart bestämmer jag inte själv. Vi bor där två nätter, du ska bara bo en natt va? Vi har en spjälsäng också. Den får nog flytta natt två, då vi är några som får dela på sängarna (spjälisarna då) och eftersom du inte har Josefin med så behövs det ändå inte.

För mig får du gärna dela tremanna med oss. Vad säger du Prommis?

• smultron smulan
    Såphia skrev 2009-01-17 13:08:09 följande:
    Jag tror jag och Prommis har ett tremannarum faktiskt. Ska dubbelkolla det och såklart bestämmer jag inte själv. Vi bor där två nätter, du ska bara bo en natt va? Vi har en spjälsäng också. Den får nog flytta natt två, då vi är några som får dela på sängarna (spjälisarna då) och eftersom du inte har Josefin med så behövs det ändå inte. För mig får du gärna dela tremanna med oss. Vad säger du Prommis?
    Ja det blir bara en natt för mig.
  • MariaK

Jag o kicko har ju 4 manna rum men vi kanske kommer behöva den extra säng som finns om vi blir av med en spjälis andra natten så jag vågar inte lova nått ju Annras hade du vatt hjärtligt välkommen!!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Evve81
    Såphia skrev 2009-01-17 13:08:09 följande:
    Jag tror jag och Prommis har ett tremannarum faktiskt. Ska dubbelkolla det och såklart bestämmer jag inte själv. Vi bor där två nätter, du ska bara bo en natt va? Vi har en spjälsäng också. Den får nog flytta natt två, då vi är några som får dela på sängarna (spjälisarna då) och eftersom du inte har Josefin med så behövs det ändå inte. För mig får du gärna dela tremanna med oss. Vad säger du Prommis?
    Självklart kan hon dela med oss. TÄnkte det jag med men tänkte kolla med dig först fast det kom nåt annat ivägen!
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • smultron smulan
    Evve81 skrev 2009-01-17 18:32:34 följande:
    Självklart kan hon dela med oss. TÄnkte det jag med men tänkte kolla med dig först fast det kom nåt annat ivägen!
    Oj va roligt! Räkna ut va jag ska betala, jag fick det till 275 kr för rummet -stämmer det? Det är Lördag kväll-natt som funkar för mig. Funkar det för er?
  • Vildkorn
    smultron smulan skrev 2009-01-17 21:06:35 följande:
    Oj va roligt! Räkna ut va jag ska betala, jag fick det till 275 kr för rummet -stämmer det? Det är Lördag kväll-natt som funkar för mig. Funkar det för er?
    Har du räknat in frukost då? Vi slår på stort och tar oss en frukostbuffé allihop.
    Sängkläder behöver du ju inte hyra. Är ju bara att ta med påslakan-set och en handduk hemifrån. Är ju inte så långt att släpa direkt.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09