• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks
    första skrev 2009-01-14 13:53:59 följande:
    Någon av de som skall bo på hotellet kanske kan kolla om det finns ett samlingsrum som vi kan låna?
    Det finns ett allrum på vandrarhemmet, så det måste vi ju få utnyttja. De flesta kommer ju faktiskt att sova kvar, så ett par barnoch mammor till borde ju vara ok att smuggla in
  • Hedebris

kicko- mitt schema strecker sig till mars. jag har väldigt många lediga dagar :) många fredagar (hade för mig att lycklig föredrar fredagar någon stans i bakhuvudet)

• Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-14 12:58:09 följande:
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
    Men då kan ju inte alkoholförbudet gälla för oss heller va? Räcka ut tungan Stod ju bara på sidan om grupper. *spelar dum som tusan*
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • MariaK
    Hedebris skrev 2009-01-14 15:34:03 följande:
    kicko- mitt schema strecker sig till mars. jag har väldigt många lediga dagar :) många fredagar (hade för mig att lycklig föredrar fredagar någon stans i bakhuvudet)
    fredagar passra mig bäst om jag ska åka till er men när ni kommer till mig spelar det ingen roll Men vi kör på den 22 nu så får vi träffas alla nästa gång!!!! Blir ju i stockholm med ju
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-01-14 12:58:09 följande:
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
    Jo, men jag tänkte eftersom vi är fler än 10 (som räknas som grupp) och att man inte kunde ta in en grupp i köket p.g.a. platsbrist...
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-14 16:53:42 följande:
    Jo, men jag tänkte eftersom vi är fler än 10 (som räknas som grupp) och att man inte kunde ta in en grupp i köket p.g.a. platsbrist...
    Köket har vi absolut tillgång till. Det ingår ju i rumspriset. Precis som linjo säger så hade det varit skillnad om vi bokat sovsal till oss alla.
    Platsbrisen är ju pga alla som bokar vanligt rum har rätt till köket och dessutom betalar högre pris/sovplats/rum.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Brooks
    Vildkorn skrev 2009-01-14 15:38:45 följande:
    Men då kan ju inte alkoholförbudet gälla för oss heller va?  Stod ju bara på sidan om grupper. *spelar dum som tusan*
    Ha! Sådär resonerar jag också  
    Det stod faktiskt under gruppinformationen och inte stod det något i bokningsbekräftelsen heller. Så det man inte "vet" kan man ju tvärr inte heller följa
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-14 17:03:29 följande:
    Köket har vi absolut tillgång till. Det ingår ju i rumspriset. Precis som linjo säger så hade det varit skillnad om vi bokat sovsal till oss alla.Platsbrisen är ju pga alla som bokar vanligt rum har rätt till köket och dessutom betalar högre pris/sovplats/rum.
    Jo, jag kom fram till det efter att jag skickade inlägget!
    Brooks skrev 2009-01-14 17:27:26 följande:
    Ha! Sådär resonerar jag också  Det stod faktiskt under gruppinformationen och inte stod det något i bokningsbekräftelsen heller. Så det man inte "vet" kan man ju tvärr inte heller följa
    Hoppas de inte läser tråden bara. HA ha.
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-14 15:34:03 följande:
    26 feb är jag ledig, 3 mars men då har vi babysim kl 15.30 så vi kan inte köra till lycklig men vi kan ju ses i skåne.  och sen när vi ska till stockholm. April får vi väll se om vi har några tillfällen att träffas har inget schema ännu.
    Vildkorn skrev 2009-01-14 15:38:45 följande:
    Men då kan ju inte alkoholförbudet gälla för oss heller va?  Stod ju bara på sidan om grupper. *spelar dum som tusan*
    Håller med har ju inte bokat som grupp
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • parantesen80

Tänkte bara tala om att resan är bokad nu
    Vi kommer tyvärr inte fram förrän vid 11 på lördagen(har jag för mig ? För jag tänkte nämligen spara in priset på en natt på vandrarhemmet... Sen åker vi ganska sent på söndagkväll istället. Känns skönt att ha bokat tillslut!
    Sen att vi antagligen INTE kommer att ha råd/ta oss iväg på någon bröllopsresa är ett annat problem

Svar på tråden Trådträff Mars 09