• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-14 22:38:03 följande:
    Tänkte bara tala om att resan är bokad nu Vi kommer tyvärr inte fram förrän vid 11 på lördagen(har jag för mig ? För jag tänkte nämligen spara in priset på en natt på vandrarhemmet... Sen åker vi ganska sent på söndagkväll istället. Känns skönt att ha bokat tillslut!Sen att vi antagligen INTE kommer att ha råd/ta oss iväg på någon bröllopsresa är ett annat problem
    Åhh... så kul! Ja kanske inte bristen på bröllopsresa då... men att ni kommer.

Flyger ni ned?
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko
    parantesen80 skrev 2009-01-14 22:38:03 följande:
    Tänkte bara tala om att resan är bokad nu Vi kommer tyvärr inte fram förrän vid 11 på lördagen(har jag för mig ? För jag tänkte nämligen spara in priset på en natt på vandrarhemmet... Sen åker vi ganska sent på söndagkväll istället. Känns skönt att ha bokat tillslut!Sen att vi antagligen INTE kommer att ha råd/ta oss iväg på någon bröllopsresa är ett annat problem
    Där är fler som dykr upp vid den tiden så det är ju inga prolblem
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-14 23:28:26 följande:
    Japp, till bromma blev det.
    Ahh... men det blir ju jättebra. Då väntar vi in er i stan när ni kommer sen.
    Är bara att ta flygbussen till city (smidigast och garanterat fortast) när ni fått ut bagage och allt då.
  • smultron smulan

Hej tjejer, har försökt läsa ikapp men jag pallar inte :)
    Vad har ni bestämt? Tycker mig förstå att ni bokat stort :D men var?

• Vildkorn
    smultron smulan skrev 2009-01-16 18:04:20 följande:
    Hej tjejer, har försökt läsa ikapp men jag pallar inte :)Vad har ni bestämt? Tycker mig förstå att ni bokat stort :D men var?
    Hallå där...
    du får inte försvinna så där länge förstår du väl! Blir ju orolig att något hänt.

http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv
    Är stället alla ska bo på. Iaf alla hitresande... och jag och linjo. För vi vill inte missa toasupandet på lördagskvällen.
  • smultron smulan

Vilket mysigt vandrarhem ni hittade! Känner mig lite splittrad nu. Manges föräldrar kommer ner 25-29 för å träffa Josefin. Men det var ju en impulsgrej från deras sida och vi har ju bestämt detta sedan länge... Det kanske inte ens finns plats på vandrarhemmet för mig och Josefin längre, sent ute som jag är.

• Brooks
    smultron smulan skrev 2009-01-16 23:22:27 följande:
    Vilket mysigt vandrarhem ni hittade! Känner mig lite splittrad nu. Manges föräldrar kommer ner 25-29 för å träffa Josefin. Men det var ju en impulsgrej från deras sida och vi har ju bestämt detta sedan länge... Det kanske inte ens finns plats på vandrarhemmet för mig och Josefin längre, sent ute som jag är.
    Om Josefin inte måste sova med dig kanske du kan hänga med oss på dagen/kvällen sedan kan Mange komma och hämta henne och du får stanna kvar med oss? =)
  • smultron smulan
    Brooks skrev 2009-01-16 23:30:04 följande:
    Om Josefin inte måste sova med dig kanske du kan hänga med oss på dagen/kvällen sedan kan Mange komma och hämta henne och du får stanna kvar med oss? =)
    Det låter ju som en jättebra ide! Jag har ju slutat amma så det bör gå bra! Men hur fixar jag det rent bokningsmässigt?
Svar på tråden Trådträff Mars 09