• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • smultron smulan

Vildkorn skrev 2009-01-17 21:20:07 följande:

Har du räknat in frukost då? Vi slår på stort och tar oss en frukostbuffé allihop. Sängkläder behöver du ju inte hyra. Är ju bara att ta med påslakan-set och en handduk hemifrån. Är ju inte så långt att släpa direkt.
    Nä, då har jag inte lagt på för frukost. Tänkte om rummet var betalt och jag var skyldig SOF eller Prommis. Men frukost vill jag ha, mums.
  • Såphia

Jag behöver ditt namn Smultron, kan du inboxa mig det så kontaktar jag Fridhem. Jag har bokningsnummer. Vi har inte betalt nått ännu. Det gör vi på plats.

Weeiii  vad kul!!

• smultron smulan
    Såphia skrev 2009-01-17 23:04:44 följande:
    Jag behöver ditt namn Smultron, kan du inboxa mig det så kontaktar jag Fridhem. Jag har bokningsnummer. Vi har inte betalt nått ännu. Det gör vi på plats. Weeiii  vad kul!!
    Mailat!
  • Evve81

Åh vad kul att vi blir fler!!!!! Ska bli väldig roligt!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Såphia

Nu har jag fått svar från Fridhem. Jag och Prommis har fått ett dubbelrum och trebäddsrummen är slut.

Finns det någon annan som kan inhysa Smultron smulan? Som har en bädd över? Fanns ett dubbelrum + kvar, med privat badrum. Kostade 1050:-/natt (det är väl de rummen utan fönster..) och så fanns fyramannarummen.

• MariaK

Vi har ju en säng över men då måste vi ha två spjälisar på rummet!!! Vet inte om vi blev av med en spjälis när vi planerade ihop dem sista natten????

Kommer ju bli snortrångt inne hos oss men för min del spelar det ingen roll.... Så vad säger ni smultron o kicko?????

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-18 11:21:12 följande:
    Nu har jag fått svar från Fridhem. Jag och Prommis har fått ett dubbelrum och trebäddsrummen är slut. Finns det någon annan som kan inhysa Smultron smulan? Som har en bädd över? Fanns ett dubbelrum + kvar, med privat badrum. Kostade 1050:-/natt (det är väl de rummen utan fönster..) och så fanns fyramannarummen.
    Men fick inte högbergarna ett dubbelrum?
    Kanske går att lösa där?
    Kommer bli lite väl trångt inne hos er Lycklig och Kicko.

Förresten...
    ni har väl bokat rum tjohanna? Blir lite orolig nu då det bara finns dubbelrum plus kvar och fyramannarum.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • MariaK

Ja tror med det kommer bli trångt.......... Men löser det sig inte på annat vis går det alltid!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-18 11:35:49 följande:
    Ja tror med det kommer bli trångt.......... Men löser det sig inte på annat vis går det alltid!!!
    Klart det löser sig på något sätt...
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09