• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    första skrev 2009-01-19 11:53:43 följande:
    Vildkorn:jag o Elsa oxå. Fast vi sover inte.
    Men självklart! Sorry Generad
    Så bra att linjo gjorde en uppdatering.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • smultron smulan

Lycklig och kicko>>Är det säkert att jag får plats? Jag har ju möjlighet att ta mig hem på natten om det skulle vara så.

• helhed

Å vad roligt att vi blir så många!

Jag börjar oroa mig för hur det ska gå att åka tåg själv med Arvid i 3½ timma bara, han sitter ju inte still en sekund i nuläget, men det går säkert bra!

• Vildkorn
    helhed skrev 2009-01-19 19:39:03 följande:
    Å vad roligt att vi blir så många!Jag börjar oroa mig för hur det ska gå att åka tåg själv med Arvid i 3½ timma bara, han sitter ju inte still en sekund i nuläget, men det går säkert bra!
    Om inte annat finns det dusch att använda när ni kommit fram.
    Nää... men det kommer säkert gå bra. Är ju inte samma miljö som hemma och säkert jättespännande iaf ett par timmar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • helhed
    Vildkorn skrev 2009-01-19 19:41:10 följande:
    Om inte annat finns det dusch att använda när ni kommit fram. Nää... men det kommer säkert gå bra. Är ju inte samma miljö som hemma och säkert jättespännande iaf ett par timmar.
  • Kicko
    helhed skrev 2009-01-19 19:39:03 följande:
    Å vad roligt att vi blir så många!Jag börjar oroa mig för hur det ska gå att åka tåg själv med Arvid i 3½ timma bara, han sitter ju inte still en sekund i nuläget, men det går säkert bra!
    Det gick bra med jonathan det var så mycket nytt att titta på så han hade fullt upp att undersöka allt. men efter 5 h som hemresan tog sist när det dess utom blev 1 1/2 timme efter läggdax var man rätt trött på det hela men han var inte gnällig bara klängig.  är det x2000 eller vntercittytåg? Intercittytågen har oftast barnavd. med lekrum
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Evve81

Är också lite nervös för tåg resan. Alldels själv dessutom!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Kicko
    Evve81 skrev 2009-01-19 20:49:56 följande:
    Är också lite nervös för tåg resan. Alldels själv dessutom!
    Jag förstår er precis. någon helt ny lekska är tipset som de kan roa sig med och några gamla med. Jag köpte den sugkoppsleksaken som vi har haft uppe här på bild tidigare i tråden. http://www11.br-leksaker.se/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=BABYLEGE&GroupId=BABYLEGE&PageNo=1&ProductId=609455
    den är fortfarande uppskattad. sen hade jag med lite andra saker med. men det var mest den han pillade med och undersökte. ska leta upp något nytt sådant nu när vi ska iväg.
    vi åker intercity tåg. hoppas det går bra. de andra tågen hade stuckit iväg i pris.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • smultron smulan

Högbergarna>> Inte stör dina snarkningar inte. Själv sover jag uruselt när jag är borta hur som helst. För att fixa detta behöver jag ett bokningsnummer samt ditt namn -och det skulle vara för en natt, Lördagen, låter det bra?

Svar på tråden Trådträff Mars 09