• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • daniels baby

straw2008 skrev 2009-01-15 16:29:27 följande:

Jag har oxå bytt från svart till khaki, passade på att sätta på min nya svarta åkpåse (DET var ett litet helvete) o det blev SÅ fint!! Vill ha fler tillbehör o fler färger till bee!!
    hhihihi glömde nämna jobbet med åkpåsen=)...funderar nu oxå på en khakisuflett.den e ju sååå fin!!
  • emeliev

va läckert mönster. hur skaffar man det? syr eller finns de färdigt att köpa?

• Tullemi
    emeliev skrev 2009-01-15 22:40:03 följande:
    va läckert mönster. hur skaffar man det? syr eller finns de färdigt att köpa?
    Jag har beställt min Marimekko-dyna av Ditten Datten. Hon är (var?) medlem här på FL och syr dynor på beställning.
  • s v e a
    Tullemi skrev 2009-01-15 22:33:24 följande:
    Åh, då slänger jag in en bild på min khaki-bee
    wow. I love!!
    Skitsnyggt med den dynan och färgen på sufletten!
  • Leo och Elliots Mamma

straw2008 skrev 2009-01-15 16:29:27 följande:

Jag har oxå bytt från svart till khaki, passade på att sätta på min nya svarta åkpåse (DET var ett litet helvete) o det blev SÅ fint!! Vill ha fler tillbehör o fler färger till bee!!
    Så fiiiint det blir Niiiiiice
  • AnitaAndersson
    Tullemi skrev 2009-01-15 22:51:32 följande:
    Jag har beställt min Marimekko-dyna av Ditten Datten. Hon är (var?) medlem här på FL och syr dynor på beställning.
    Superfin kombination med färg på suflett å mönster på dynan! Marimekko är läckert som tusan!!
  • Lobro

Finns det nån mer stans man kan köpa lösa suffletter förutom kidzshoppen? Dom har inte den färgen jag vill ha på lager!
    Nu är det väl ändå dax för lite nya färger?
    Önskar att jag kunde sy!

Kollar in på Tradera och blocket då och då men bee verkar fortfarande va ganska ovanlig så det finns ju inte mycket!

• Tullemi
    Lobro skrev 2009-01-16 12:14:10 följande:
    Finns det nån mer stans man kan köpa lösa suffletter förutom kidzshoppen? Dom har inte den färgen jag vill ha på lager!Nu är det väl ändå dax för lite nya färger?Önskar att jag kunde sy!Kollar in på Tradera och blocket då och då men bee verkar fortfarande va ganska ovanlig så det finns ju inte mycket!
    Jag vet inte hur nära du har till GBG, men här finns iaf lösa sufletter på tex MiniShop på Vallgatan för 395:-.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!