• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • straw2008

Jag ställer oxå min i badet o duschar med hett vatten, blir som nu :O) Varukorgen kan man ju köra i maskin tror jag...

• loveliva

Hur bra passar åkpåsen som är till cammen på en Bee ???
    Vad är det som skiljer Bee påsen och den vanliga ?

Underbara älskade barn
  • Noiis

bee åkpåsen fäster man på annat sätt! Bee åkpåsen har hål för knapparna så att man kan fästa den på vagnen. vet ej hur de blir med camen, men man kan nog inte fästa den i been mer än i selen

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • AnitaAndersson

Fasen också!!! Glömde helt bort att tvätta vagnen igår. Får nog göra det i samband med att Linnea sover middag sen :-P ha ha

• Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2009-01-12 21:10:00 följande:
    Hur har ni gjort rent bromsen då? .. det måste ju vara svårt att bara tora av smutsen. Måste man inte typ spola rent så man får bort småstenar och smuts helt? Tullemi skrev 2009-01-12 20:42:30 följande:
    Jag ställer min i duschen och spolar med VARMT vatten och smörjer sedan bromsen med siliconspray.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lobro

Kan nån hjälpa mig att förklara hur man byter suffletten?
    Fick hem mina fina rosa idag och sitter nu här och fattar inte hur jag ska byta! vill ju inte paja nått på vagnen!

Snälla hjälp!!

• Stargirl

Lobro skrev 2009-01-15 13:29:39 följande:

Kan nån hjälpa mig att förklara hur man byter suffletten?Fick hem mina fina rosa idag och sitter nu här och fattar inte hur jag ska byta! vill ju inte paja nått på vagnen!Snälla hjälp!!
    Dra ut metall pinnarna från sina hållare. Man får dra rätt hårt. Sedan bara dra ut dem ur sufletten och knäppa upp sufletten bak. Längst ner på sufletten på varje sida sitter den gummisnoddar. De ska fästas i små krokar titta först hur de sitter så du vet sedan.
  • Lobro

Åh tack Stargirl!
    Det var just det där med pinnarna där det tog stopp! Vågade inte dra i dom nämligen men nu efter mycket meck är sufletten på och den är såååå fin!!!
    Men det lär dröja innan jag byter igen för det var allt lite knepigt!

Tack igen! Tur att ni finns härinne

• straw2008

Jag har oxå bytt från svart till khaki, passade på att sätta på min nya svarta åkpåse (DET var ett litet helvete) o det blev SÅ fint!!

Vill ha fler tillbehör o fler färger till bee!!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!