• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Simple me
    Lobro skrev 2009-01-16 12:14:10 följande:
    Finns det nån mer stans man kan köpa lösa suffletter förutom kidzshoppen? Dom har inte den färgen jag vill ha på lager!Nu är det väl ändå dax för lite nya färger?Önskar att jag kunde sy!Kollar in på Tradera och blocket då och då men bee verkar fortfarande va ganska ovanlig så det finns ju inte mycket!
    Hej
    Vilken färg söker du?
  • Lobro

Simple me skrev 2009-01-16 13:51:11 följande:

Hej Vilken färg söker du?
    Jag tänkte köpa en blå! Såg nu att dom visst hade alla på lager igen
    Helst vill jag komma åt en begagnad för jag köpte precis en rosa till vår kommande dotter och fick naturligtvis mersmak

Synd bara att det var så meckigt att ta av och sätta på
    Undra va sambon säger om jag köper en till?
  • Simple me
    Lobro skrev 2009-01-16 17:01:09 följande:
    Simple me skrev 2009-01-16 13:51:11 följande: Jag tänkte köpa en blå! Såg nu att dom visst hade alla på lager igen Helst vill jag komma åt en begagnad för jag köpte precis en rosa till vår kommande dotter och fick naturligtvis mersmak Synd bara att det var så meckigt att ta av och sätta på Undra va sambon säger om jag köper en till?

ja den blå är fin,den rosa med
    Farligt med bugaboo det blir alltid ett ha begär ..

Tyckte också det var svååårt första gången byte,men nu har kommit på trixet .

• emeliev

ska man använda medel när man rengör vagnen?
    jag har min i duschen nu men den är inte ren av bara vatten ju.
    kan man använda såpa eller diskmedel eller nåt?

• AnitaAndersson

ami skrev 2009-01-18 11:47:07 följande:

Vad har ni för skötväskor på Been?
    Jag har skip hop dash. Men jag är inte nöjd, den glider ner för handtaget och sitter inte riktigt bra.
  • Kajsan
    ami skrev 2009-01-18 11:47:07 följande:
    Vad har ni för skötväskor på Been?
    Petunia Pickle Bottom, jag tror vi pratade om det för någon sida sen bara? Den sitter perfekt ivarjefall, stenhårt på handtaget.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Tullemi

Jag hade JuJuBe BeAll med BagClips (ett måste enl mig), men den väskan var aningen för stor för Bee´n. En BeTween hade nog varit perfa däremot .

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!