• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2009-01-18 14:29:22 följande:
    Jag hade JuJuBe BeAll med BagClips (ett måste enl mig), men den väskan var aningen för stor för Bee´n. En BeTween hade nog varit perfa däremot .
    Ja jag använder inte min BeAll på Been.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Noiis

använder oioi hobo

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • ami

Kajsan skrev 2009-01-18 14:02:11 följande:

Petunia Pickle Bottom, jag tror vi pratade om det för någon sida sen bara? Den sitter perfekt ivarjefall, stenhårt på handtaget.
    Oki, inte samma fart i denna tråden som i vissa andra.. hinner glömma bort mellan varven. Kollar genast bakåt för tips
  • ami

ami skrev 2009-01-18 17:08:03 följande:

Kajsan skrev 2009-01-18 14:02:11 följande:
    Oki, inte samma fart i denna tråden som i vissa andra.. hinner glömma bort mellan varven. Kollar genast bakåt för tips
    ..för FLER tips..
    Har också haft OiOi, tycker jag funkade bra iaf oom man hade vagnen framåt, annars något stor kanske. Skymde utsikten för Mini lite för mycket.
  • Pretty in scarlet

Har MÅNGA frågor. Hoppas det är ngn som är snäll och svarar!!!

Hur väl passar en bugaboo bee för en lång 15 månaders? Finns det ngt fotstöd eller var ska barnet ha fötterna? Sitsen ser så kort ut på bild liksom! Hur lång är ryggdelen, får barnen stöd för huvudet även då de blivit lite äldre? Går vagnen att köra på grus och i snö?

• seacucumber

Kan kanske svara på några iaf, fotstöd finns om barnet sitter frammåtvänd och sitsen kan man dra ut. har dock inte hunnit terrängprövat min ännu ;>
    Pretty in scarlet skrev 2009-01-18 22:46:27 följande:

Har MÅNGA frågor. Hoppas det är ngn som är snäll och svarar!!! Hur väl passar en bugaboo bee för en lång 15 månaders? Finns det ngt fotstöd eller var ska barnet ha fötterna? Sitsen ser så kort ut på bild liksom! Hur lång är ryggdelen, får barnen stöd för huvudet även då de blivit lite äldre? Går vagnen att köra på grus och i snö?
  • Tullemi

Jag tycker att Bee´n aär väldigt lättkörd, även hygglig på kasst underlag. Däremot så skumpar det ganska rejält, fast det gillar min dotter .

• straw2008

Ang sitsen så kan man dra ut den så den blir längre resp kortare, på bilden visar de nog kortare alt.

• MissC MrK

Hejsan! Är det någon som vet om 7 am åkpåsar passar i Been?

♥.?:*¨¨*:?.♥Leia 10/11-08♥.?:*¨¨*:?.♥
  • hedvigsmamma

Skitchassi! Blir så trött!
    Älskar verkligen min bee men bromsen är skit! Reklamerade chassit då den trots rengöring inte gick att låsa alls. Rullar på låst som olåst. Får ett nytt chassi och känner mig jättenöjd tills jag provkör den inomhus. Samma sak igen! Alltså helt nytt chassi som aldrig är kört utomhus och bromsen tar inte. Ska reklamera igen men känns ju rätt tröstlöst då de inte verkar ha åtgärdat felet...

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!