• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • vickan8
    Svar på #370
    Tack snälla för mailadressen!
  • 07melwin

Hej hej!! En liten fråga, hur gamla är era barn som åker bee?? Har tänkt köpt en bee till storebror som blir två nu i början på mars. Bebisen ska få camen :) Han är ca 90 cm lång och väger lite över tretton kilo. Blir han för stor i been?? Är det helt sittläge på been?? Och så en fråga till :) när var det bugaboo ska höja priserna??

• Lille Mammsen

Ang prishöjningen så skall den väl ske i slutet på denna månad!

07melwin skrev 2009-02-12 11:24:13 följande:
    Hej hej!! En liten fråga, hur gamla är era barn som åker bee?? Har tänkt köpt en bee till storebror som blir två nu i början på mars. Bebisen ska få camen :) Han är ca 90 cm lång och väger lite över tretton kilo. Blir han för stor i been?? Är det helt sittläge på been?? Och så en fråga till :) när var det bugaboo ska höja priserna??
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-12 13:27:36 följande:
    Kunde man skriva till [email protected] på svenska Hur lång tid brukar det ta innan man får svar?
    Näe, de pratar nog bara engelska är min erfarenhet.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

JaHa...någon här skrev att man kunde skriva på sveeeeenska

Stargirl skrev 2009-02-12 13:32:14 följande:
    Näe, de pratar nog bara engelska är min erfarenhet.
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-12 13:33:33 följande:
    JaHa...någon här skrev att man kunde skriva på sveeeeenska
    Det finns några som pratar svenska hos Bugaboo.

[email protected] hittade jag på nätet iaf.
  • vickan8

Har mailat Diana på Bugaboo med frågan om man kan få tag på "Bee-muggfästet" via de. Hon svarade inom 5 min,väldigt imponerande! Här är hennes svar:

Hej Viktoria,tyvarr inte.Utan vand dig till narmaste aterforsaljare sa kan dom hjalpa dig.Mvh Diana

Tyvärr verkar det som man får köpa en mugg till! Lär väl knappast finnas någon återförsäljare som säljer en sån lite pidutt!

• Stargirl
    vickan8 skrev 2009-02-12 15:38:25 följande:
    Har mailat Diana på Bugaboo med frågan om man kan få tag på "Bee-muggfästet" via de. Hon svarade inom 5 min,väldigt imponerande! Här är hennes svar:Hej Viktoria,tyvarr inte.Utan vand dig till narmaste aterforsaljare sa kan dom hjalpa dig.Mvh DianaTyvärr verkar det som man får köpa en mugg till! Lär väl knappast finnas någon återförsäljare som säljer en sån lite pidutt!
    Jag förslår att du frågar i din butik så får de kontakta Bugaboo för att beställa dessa. Jag är säker på att jag hört att ngn fått en gratis då just den rätta saknades i paketet.
  • vickan8
    Stargirl skrev 2009-02-12 15:45:24 följande:
    Jag förslår att du frågar i din butik så får de kontakta Bugaboo för att beställa dessa. Jag är säker på att jag hört att ngn fått en gratis då just den rätta saknades i paketet.
    Problemet är att butiken jag köpte den i inte finns kvar. Jaja, med lite våld kan man få på ett av fästena halvdant!
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!