• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Lille Mammsen

*ARG* Näpp...här får man inge Bee mugghållarfäste från Bugaboo...ska butiken fixa fick jag till svar,fast att jag info att butiken ej säljer bugaboo längre!! *grrrrrrrrrrr*

• Lille Mammsen

PS Och HAVEN kan ta sig i H****N "F**K OFF" Sorry,men att idioterna på HAVEN (talat med 2st) står o säger att det är bara o kontakta bugaboo BlaaBlaaBlaaa.....dom hittade inte inst.Boken o DVD + garantikortet....men de va bara o kontakta bugaboo....ellerhur NOT!!! Kunde inte bugaboo skicka...varför fick jag inge svar på! Just nu ligger Både Haven + Bugaboo på MINUS här hemma *GGGRRRRRRRRRRR*

Lille Mammsen skrev 2009-02-12 16:42:33 följande:
    *ARG* Näpp...här får man inge Bee mugghållarfäste från Bugaboo...ska butiken fixa fick jag till svar,fast att jag info att butiken ej säljer bugaboo längre!! *grrrrrrrrrrr*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-12 17:11:25 följande:
    PS Och HAVEN kan ta sig i H****N "F**K OFF" Sorry,men att idioterna på HAVEN (talat med 2st) står o säger att det är bara o kontakta bugaboo BlaaBlaaBlaaa.....dom hittade inte inst.Boken o DVD + garantikortet....men de va bara o kontakta bugaboo....ellerhur NOT!!! Kunde inte bugaboo skicka...varför fick jag inge svar på! Just nu ligger Både Haven + Bugaboo på MINUS här hemma *GGGRRRRRRRRRRR*
    Men instruktionerna kan du ladda ner på hemsidan. DVD är ju de ansvariga för för den ligger ju i lådan. Inte kan man kräva sånt av ett företag att skicka nya delar för att butiken slarvat bort dem.  garantikortet kan du fylla i på nätet.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

Ville ha boken och HAVEN sa att det var bara att kontakta Bugaboo! Tyckte det var konstigt ang. denna bok att ej kunna skicka...vet jag andra märken som gör!! Sedan tycker jag att det är dåligt av Haven att självklart inte fixa fram ett Bee fäste alt erbjuda pengar tillb. eller återköp på muggen!

Stargirl skrev 2009-02-12 17:17:51 följande:
    Men instruktionerna kan du ladda ner på hemsidan. DVD är ju de ansvariga för för den ligger ju i lådan. Inte kan man kräva sånt av ett företag att skicka nya delar för att butiken slarvat bort dem.  garantikortet kan du fylla i på nätet.
  • Pretty in scarlet

FRÅGA: Jag köpte en Bee men blev besviken för att sitsen var trång på bredden. Har sett att ni skriver om smala resp breda vingar. Har konstaterat att min måste ha haft breda. Var kan jag köpa den med SMALA vingar på nätet? Det borde göra stor skillnad?

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-12 17:30:31 följande:
    Ville ha boken och HAVEN sa att det var bara att kontakta Bugaboo! Tyckte det var konstigt ang. denna bok att ej kunna skicka...vet jag andra märken som gör!! Sedan tycker jag att det är dåligt av Haven att självklart inte fixa fram ett Bee fäste alt erbjuda pengar tillb. eller återköp på muggen!
    [/citat]

andas vännen! jag ska hjälpa dig så gott jag kan LOVAR! har dock inte varit hemma än men om lilleman behagar att må bra i morgon så ska jag hem då!FRÅGA: Jag köpte en Bee men blev besviken för att sitsen var trång på bredden. Har sett att ni skriver om smala resp breda vingar. Har konstaterat att min måste ha haft breda. Var kan jag köpa den med SMALA vingar på nätet? Det borde göra stor skillnad?
    är inte så många CM som skilljer, finns mått i bildtråden på båda två. att just få hem en med smala vingar handlar liiite om tur. jag köpte mina med typ en månads mellanrum och fick två olika modeller från samma företag.
  • Lille Mammsen
    Lugnare nu *pust* Men va GALEN på Haven som nog fortfarande kan TA SIG I H****N.....sorry....
    Noas mamma skrev 2009-02-12 23:00:58 följande:
    är inte så många CM som skilljer, finns mått i bildtråden på båda två. att just få hem en med smala vingar handlar liiite om tur. jag köpte mina med typ en månads mellanrum och fick två olika modeller från samma företag.
  • Lille Mammsen

PS Inte gravid....bara fått helt GALEN kvinno-vecka...vete fasiken vilken galen markatta jag blivit

Lille Mammsen skrev 2009-02-12 23:04:52 följande:
    Lugnare nu *pust* Men va GALEN på Haven som nog fortfarande kan TA SIG I H****N.....sorry....Noas mamma skrev 2009-02-12 23:00:58 följande:
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-12 23:04:52 följande:
    hahaha de kan dom ju göra tillsammans med bonti då stör mig inte nu jag ska äntligen blogga om been i bugga bloggen!
  • Lille Mammsen

sooooorryyyyyyy........

Noas mamma skrev 2009-02-12 23:07:05 följande:
    hahaha de kan dom ju göra tillsammans med bonti då stör mig inte nu jag ska äntligen blogga om been i bugga bloggen!
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!