Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
*ARG* Näpp...här får man inge Bee mugghållarfäste från Bugaboo...ska butiken fixa fick jag till svar,fast att jag info att butiken ej säljer bugaboo längre!! *grrrrrrrrrrr*
PS Och HAVEN kan ta sig i H****N "F**K OFF" Sorry,men att idioterna på HAVEN (talat med 2st) står o säger att det är bara o kontakta bugaboo BlaaBlaaBlaaa.....dom hittade inte inst.Boken o DVD + garantikortet....men de va bara o kontakta bugaboo....ellerhur NOT!!! Kunde inte bugaboo skicka...varför fick jag inge svar på! Just nu ligger Både Haven + Bugaboo på MINUS här hemma *GGGRRRRRRRRRRR*
Ville ha boken och HAVEN sa att det var bara att kontakta Bugaboo! Tyckte det var konstigt ang. denna bok att ej kunna skicka...vet jag andra märken som gör!! Sedan tycker jag att det är dåligt av Haven att självklart inte fixa fram ett Bee fäste alt erbjuda pengar tillb. eller återköp på muggen!
FRÅGA: Jag köpte en Bee men blev besviken för att sitsen var trång på bredden. Har sett att ni skriver om smala resp breda vingar. Har konstaterat att min måste ha haft breda. Var kan jag köpa den med SMALA vingar på nätet? Det borde göra stor skillnad?
PS Inte gravid....bara fått helt GALEN kvinno-vecka...vete fasiken vilken galen markatta jag blivit
![]()
sooooorryyyyyyy........