• Nyfiken gul

Byter er partner bajsblöjor??

Nyfiken undran för er med blöjbarn...

Byter er partner bajsblöjor?? Eller överräcker dom barnet med varm hand som i reklamfilmen ni vet (gubben som ropar på Kerstin)...

Detta är ingen tråd för diskussion om etik, moral och jämställdhet - jag är bara nyfiken av människans natur om hur blöjbytena ser ut hemmavid....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??
  • Mirilla

Det är oftast jag som fixar det där med blöjbyten hemma, i alla fall bajsblöjor, men då hjälper han mig med så mycket annat så jag tycker inte att det gör något. Han byter ju självklart om jag inte är hemma eller står i duschen eller liknande. Det har dock blivit bättre, i början bytte bara jag. Han är en underbar pappa i alla fall.

• Busan TH

min sambo gör bara det om ja inte är hemma :(
    har sagt till honom men han lyssnar inte :(

• mansixxa

Haha, sambon svor dyrt och heligt att ALDRIG byta en bajsblöja - men tro fan om inte han "berövade" mig på de första blöjbytena trots det!

Tror dottern var inne på sitt andra dygn i livet innan jag väl fick prova på att byta blöjor.

• brünnhilde

Emmm.... Min man byter fler bajsblöjor än jag i alla fall.

• Finesse

haha min sambo har försökt med det där "kerstin"? (fast bara på skoj.. hihi)

men självklart så byter han bajsblöjor.. dock inte lika många som jag eftersom det är jag som är hemma med henne.

• Dahlia

Vi byter nog lika många blöjor var.. Det är aldrig nå snack om vem som ska göra det! Den som upptäcker att blöjan måste bytas gör det bara utan att ens säga nåt.

Det är ju bådas barn!

Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är vår lille Eddie här
Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??