• Nyfiken gul

Byter er partner bajsblöjor??

Nyfiken undran för er med blöjbarn...

Byter er partner bajsblöjor?? Eller överräcker dom barnet med varm hand som i reklamfilmen ni vet (gubben som ropar på Kerstin)...

Detta är ingen tråd för diskussion om etik, moral och jämställdhet - jag är bara nyfiken av människans natur om hur blöjbytena ser ut hemmavid....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??
  • Sebolina

Ja det gör han men det tog ett tag ;)

• Kickan 84

Skulle aldrig lämna mitt barn ensam med någon som inte bytte blöja när det behövdes...

• Tjohalia

jadå självklart!

Dremot har vi en speciell fördelning vid magsjuka eftersom jag inte pallar med kräk så får han ta det (om båda är hemma givetvis, annars får jag ju lov) och jag tar diarré blöjorna, eftersom han är lite kräsen för sånt...

JOLINE 050414 * ALEX 070309
  • marickan

Kickan 84 skrev 2009-01-08 12:23:43 följande:

Skulle aldrig lämna mitt barn ensam med någon som inte bytte blöja när det behövdes...
    Nej, inte jag heller. Det måste ju fattas den människa något som inte gör det när det behövs.
  • elvinaOstefan

Min sambo byter nästan alla blöjor när han är hemma (undantag om han är upptagen).

Devin, det finaste vi har ♥
  • saris2008

Självklart, annars skulle jag inte anse att han var lämplig som far och förmodligen skulle jag sparka ut honom med huvudet före.

• norgesessan

Ang. magsjuka så "löser" vi det som så att sambon blir sjukare än mig, sen får jag ta allt jobbet...men jag blir ju inte lika sjuk då... Har dock bara haft det två gånger, och varit sjuk max 1-2 dagar varje gång..

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??