Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
ModernaModern
Så skönt! Då behöver du inte fundera på det mer
.
bebek
Skönt att höra att allt verkar bra med dig och bebis. Bra att BM gör extra kontroller så att de kan fånga upp tidigt om något skulle vara dumt. Vila massor nu!
Dagdrömmare: Förstår att ni ville slå till - härligt med eget hus!
Håller tummarna att ni ska hinna med så mycket som möjligt.
Bebek: Skönt att allt var bra!
ModernaModern: Godkänd låter bra!
Skönt!
smulan, hoppas att det reder ut sig, hur det kan bli så knas, inte roligt att få sådana besked en fredag! Hoppas dock att ni får en bra helg.
bebek, bra att bm tog dig på allvar. att du får komma tillbaka redan i nästa vecka, inte bra om blodtrycket forsätter att stiga!
dagdrömmare, jösses vilka projekt ni har... vi har ju bara ett rum att fixa.. fast vi har ju betat av en hel del det senaste året!
modernamodern, vad bra att det sååg bra ut med glukosen, vad jag har förstått är det inte så roligt att gå ingeom en göukosbelastning!!!!
har varit hos bm idag och det är ju så mysigt att höra hjärtsalehn, allt såg bra ut jag hade tom ökat lite i vikt o magen växer på som den ska så det känns verkligen bra1
fick en liten väska med reklamprodukter som jag ännu int ehunnit botanisera i fr libero o natusan, tror att vi fick motsvarade även för johanna o de innehöll ju en massa trevligheter!
har även betat av lite saker på babyshoppar listan, skötbädd bestäld och plastad frottélikande inhandlat så det rullar på!!!!
hoppas att ni alla får en trevlig helg och att vädret bli rlite mer vårigt för nu är det ju snöbus igen!!!
Ny magbild hos mig
www.familjeliv.se/hem/mama_bean/gallery/phpkc4vez.jpg
vilken din mage mama bean!
ingen online än, sjusovare? :)
tänkte om ni ville ha en tjyvkik av bilderna från fotografen!
jag är alltid uppe med tuppen :P
smulan87, stackars! ett tungt besked! har man haft flera jobb samtidigt, jobbat mycket övertid, bytt jobb, fått löneökning eller bonus är det lätt hänt man får betala tillbaka. Det man kan göra för att undvika detta är att be sin arbetsgivare dra extra skatt. (dra 25 % istället för 22% t.ex) eftersom det är denne som betalar in din skatt till verket. Då brukar man garanterat få tillbaka.
Jo precis, fast här är skatten 33 procent >.< USCH!