Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
åh får skicka iväg sambon och köpa nåt sånt.
kolla bt? (bröllopstorget säger fl, äntar du menar något annat? :)
blodtrycket antar jag att mama bean syftar till bebek... kan vara bra med järnvärdet också om du nu ändå ska kolla ngt..
förra grav hade jag huvudvärk i ett antal dagar kontakte bm via mail o hon tyckte att jag skulle komma förbi o kolla blodtryck och järn! (visade sig att järn var på väg ner men blodtrycker var bra!)
Japp, blodtrycket =)
mama bean, hoppas att du inte misstycker att jag svarade bebek, det är ju svårt att veta när ni ska kika in igen så att säga...
åh har vunnit fler finfina tradera auktioner idag... nu är det stuvbitar som gäller..
har ju beställt en bård till bebis rummet fr sandberg kollektinen emma o milton och det finns ju matchande tyg men de är ju så himla dyra... men på tradera fanns det minsann lite stuvar... ska bli kuddar till en fåtrölj som ska användas för amning o sen blir det ju bra till mys i sängen vid sagostunder...
japp jag har kommit in i en boar-period nu ![]()
skrattmaja.
abs inte! isallgoood ![]()
okej, ringer på fredag om det inte ger med sig, men kollade allt för knappt två veckor sedan och allt såg ok ut, kan det förändras så snabbt? lågt blodtryck har jag alltid haft, dock känns det som om kroppen stundvis sväller upp extremt och hela huvudet dunkar och kroppen blir helt slut o utmattad. Och denna huvudvärk med dundertrötthet, jajja, kanske bara är något släng av något som försvinner snart. man kan inte vara på tiptop varje dag:)
kram på er
Bebek,
Kolla så att du har druckit tillräckligt också, man är känsligare för sånt nu med.
mama bean
ja, precis, trodde det var orsaken till huvudvärken igår, så nu har jag druckit massor:) tack för omtanken och tipsen, tror det blir sängen snart..
imorn ska vi iväg och fotografera! ska bli så spännande och hoppas huvudvärken har släppt till dess. ha en mysig onsdagskväll!
på tal om sug, på senaste är jag supersugen på jordgubbar och apelsin och grönsaker :O