• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • 3barnsmor35

Jag borde också investera i stödstrumpor, bäst att surfa in på apoteket på en gång!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    3barnsmor35 skrev 2009-03-28 18:22:57 följande:
    Jag borde också investera i stödstrumpor, bäst att surfa in på apoteket på en gång!
    gör det!
    är supernöjd över mina snygga icke vattenfyllda fötter
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • bebek

haha ja stödstrumpor borde man kanske börja titta på.. har så fina ränder på benen av mina vanliga strumpor redan.. fick ett par svarta av mor min, men jag glömde såklart kvar dem.

har precis tryckt i mig en hel maraabou chokladrulle... vet inte riktigt hur det kom sig, jag är inget godisfan men helt plötsligt var den slut... Ska göra lite citronfromage med rårörda hallon tills ikväll, skulle kunna sitta en hel dag och lukta på citronmeliss!

ska ni släcka ner ikväll gott folk? ryktades om nåt robinson som börjat också, någon som kollar?

• 3barnsmor35

Japp o japp, Robinson, släcker ner.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad

håller med bönan,
    robinson alldeles strax o vi förbereder med värmeljus inne på toaletten annars ger tv:n väldigt bra sken i vardagsrummet.

♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • Smulan87
    Ni MÅSTE bara kolla i mitt galleri haha tog en bild underifrån magen fy vad äcklig den ser ut! hahahaha höll på att dö av garv!
    BF 11Juni 2009
  • ploppen
    Marinero skrev 2009-03-28 13:42:44 följande:
    ... Ngn som lider av kramp i vaderna? Jag har fått det varje natt i en vecka nu. Så fort jag sträcker på bena så gör de så ont så jag måste ställa mig upp.
    Jo, jag har jättemycket också. Och liksom under fötterna. Jag fasar för hur det ska fortsätta, förra gången blev det bara värre och värre, ibland på nätterna var jag tvungen att kliva upp och traska runt i huset för att jag helt enkelt inte kunde ligga still. Och så kom jag på mig själv med att tänka att vad skönt det skulle bli när bebisen var ute, så att jag äntligen skulle få sova en hel natt. Öhhh...
  • ploppen
    hyperballad skrev 2009-03-28 17:55:22 följande:
    ...själv har jag glassat runt i stödstrumpor från apoteket idag!guuuud vad niice kan jag säga - klart en rekommendation! har inga svullna fötter eller trötta vader idag inte - tjohoosambon sitter med deklarationen o tycker att det är kul, hur ska man då reagera?
    Alltså, jag gillar mina stödstrumpor så mycket så jag vill knappt gå och lägga mig på kvällarna, vill bara kuta runt hemma på mina smala, lätta fötter!
  • idolf

Jag kan inte heller se bebeks bilder

Idag har vi varit till IKEA, vi och massor av många fler... Men vi fick handlat det vi skulle så det känns bra. Vi köpte bla en spjälsäng och när vi kommer hem upptäcker vi att vi missat madrass. Så nu måste vi ta en ny tur till IKEA framöver, oj vad synd!

• Smulan87

ja OJ vad synd!

idolf skrev 2009-03-28 22:34:35 följande:
    Jag kan inte heller se bebeks bilder Idag har vi varit till IKEA, vi och massor av många fler... Men vi fick handlat det vi skulle så det känns bra. Vi köpte bla en spjälsäng och när vi kommer hem upptäcker vi att vi missat madrass. Så nu måste vi ta en ny tur till IKEA framöver, oj vad synd!
    BF 11Juni 2009
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!