Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

Jag borde också investera i stödstrumpor, bäst att surfa in på apoteket på en gång!

haha ja stödstrumpor borde man kanske börja titta på.. har så fina ränder på benen av mina vanliga strumpor redan.. fick ett par svarta av mor min, men jag glömde såklart kvar dem.
har precis tryckt i mig en hel maraabou chokladrulle... vet inte riktigt hur det kom sig, jag är inget godisfan men helt plötsligt var den slut... Ska göra lite citronfromage med rårörda hallon tills ikväll, skulle kunna sitta en hel dag och lukta på citronmeliss!
ska ni släcka ner ikväll gott folk? ryktades om nåt robinson som börjat också, någon som kollar?

Japp o japp, Robinson, släcker ner.

håller med bönan,
robinson alldeles strax o vi förbereder med värmeljus inne på toaletten annars ger tv:n väldigt bra sken i vardagsrummet.

haha tog en bild underifrån magen
  haha tog en bild underifrån magen   fy vad äcklig den ser ut! hahahaha höll på att dö av garv!
  fy vad äcklig den ser ut! hahahaha höll på att dö av garv!

Jag kan inte heller se bebeks bilder   

Idag har vi varit till IKEA, vi och massor av många fler... Men vi fick handlat det vi skulle så det känns bra. Vi köpte bla en spjälsäng och när vi kommer hem upptäcker vi att vi missat madrass. Så nu måste vi ta en ny tur till IKEA framöver, oj vad synd!   

ja OJ vad synd!