• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • dagdrömmare

Alla som vill få hjälp med att sätta förlossningen sen när de närmar sig kan ju komma hit och hjälpa till att bygga

• Pian80
    dagdrömmare skrev 2009-03-27 11:39:53 följande:
    Alla som vill få hjälp med att sätta förlossningen sen när de närmar sig kan ju komma hit och hjälpa till att bygga
    Haha, tack då vet jag vad jag ska göra :D.
  • tekannan
    dagdrömmare skrev 2009-03-27 11:39:53 följande:
    haha... Jag kommer!
  • LakeHill
    tekannan skrev 2009-03-27 10:39:01 följande:
    lakehillJa, jag har varit av med illamåendet i ca 2 månader och sen har jag haft lite morgonillamående som har hållt i sig fram till lunch (trots jag ätit ordentligt på fm), men inte mer än att man känner av det. har inte heller spytt på väldigt länge pga det, det är därför man blir lite fundersam. kvällarna känner jag inget. och inget mer har hänt idag så det var säkert bebben som tryckt på magsäcken eller ngt sånt.
    Säkert, hoppas att du känner dej bättre!
  • LakeHill

Dagdrömmare: Låter som om ni planerat in lite för mycket Du behöver ju ta det lugnt o varva ned inför förlossningen. Har ni ingen vän/släkting som kan hjälpa er?

• MiaMitisen

Kikar in lite mellan dammsugartagen....

• dagdrömmare
    LakeHill skrev 2009-03-27 13:04:17 följande:
    Dagdrömmare: Låter som om ni planerat in lite för mycket Du behöver ju ta det lugnt o varva ned inför förlossningen. Har ni ingen vän/släkting som kan hjälpa er?
    jo vi ska få hjälp med barnpassning och en del grovjobb. tapetsering och kakling är däremot mina jobb, det brukar vara jag som får hjälpa andra med det

Det blev lite väl mycket att hinna med men vi ville verkligen ha detta huset och köpte innan jag blev gravid, men flyttade in först i vintras så nu vill få så mycket som möjligt gjort innan bebisen kommer för sen kommer allt att ta fyra gånger så lång tid och det är inget kul att bo i det som det är nu heller med kök för alla under 150cm, ingen plats för köksbord i köket, ingen toa på entreplan och allmänt ofäscht

Övervåningen är iallafall nästan klar nu bara några tapetvåder kvar
  • ModernaModern

Ja, då har man gjort sockerbelastning idag, blev godkänd!
    Skönt...

• Smulan87

Jävla skit med :( fick apper från skatteverket nu.. ingen fara för min del, får betala 235 kr,.. förra året fick jag 1000. Förra året fick sambon betala 3000 kr för att skatteverket hade dragit FEL skatt, så han fick betala för DERAS misstag, nu i år så har dom dragit RÄTT skatt, han har ETT jobb och allt går skitbra, etc etc.. MEN.... han ska betala 8000?!?!?!?!?!?!?!?! JÄVLA skit idioter! han står ju på RÄTT jävla skattetabell, hur i helvete kan de bli så jävla fel????.. jag sa att han SKA till skattevrekt och stäta sig ner och prata med dom, och sedan överklaga, för han ska då fasen inte betala några 8000...! hela helgen är nu förstörd, och detta kommer SÅ gå ut över mig..

BF 11Juni 2009
  • bebek

hallå!

bebisen mådde bra och hjärtat slog fint, den börjar få det lite trångt och kan inte röra sig i samma utsträckning längre, därför jag kanske tycker det inte varit samma "liv i kistan" längre.  Jag har ökat några kilo på bara en vecka nu, vilket är vätska, blodtrycket var lite högre än tidigare, dock inte högt, jag har ju rätt lågt i vanliga fall.
    bm såg inge konstigt i urinen nu men jag ska ändå tillbaka nästa vecka på kontroll p.g.a huvudvärken och ökad vätskeansamling. byxorna som satt lite löst i måndags fick jag knappt på mig i onsdags. men just nu var det ingen fara! och så länge jag inte noterar någon smärta i övre delen av magen kan jag vara lugn, liten trötthetssvacka kanske bara:)

dagdrömmare: oj jag tycker jag har mycket att göra med att inreda ett rum:D

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!