• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • ploppen
    idolf skrev 2009-03-28 22:36:59 följande:
    Ja eller hur
    Haha, tänkte precis likadant!!!
  • hyperballad
    ploppen skrev 2009-03-28 22:34:01 följande:
    Alltså, jag gillar mina stödstrumpor så mycket så jag vill knappt gå och lägga mig på kvällarna, vill bara kuta runt hemma på mina smala, lätta fötter!
    tog av mina nu o njuter av fina nätta fötter igen!
    snacka om randiga ben dock haha
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • ploppen

Jag funderar bara på hur det kommer att vara i maj och juni. Måste vi då gå runt i svarta och marinblå stödstrumpor i 25 graders värme? Känner att det här kan bli ett problem.

bebek: jag kan inte heller se dina bilder, och det är så frustrerande eftersom alla skriver att de är så fina! Jag blir ju så himla nyfiken!

• idolf
    ploppen skrev 2009-03-28 22:39:38 följande:
    Haha, tänkte precis likadant!!!
  • hyperballad
    ploppen skrev 2009-03-28 22:58:03 följande:
    Jag funderar bara på hur det kommer att vara i maj och juni. Måste vi då gå runt i svarta och marinblå stödstrumpor i 25 graders värme? Känner att det här kan bli ett problem. bebek: jag kan inte heller se dina bilder, och det är så frustrerande eftersom alla skriver att de är så fina! Jag blir ju så himla nyfiken!
    det är då vi investerar i snygga hudfärgade modeller a la grandma
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • MissMurrig
    ploppen skrev 2009-03-28 22:58:03 följande:
    Jag funderar bara på hur det kommer att vara i maj och juni. Måste vi då gå runt i svarta och marinblå stödstrumpor i 25 graders värme? Känner att det här kan bli ett problem.bebek: jag kan inte heller se dina bilder, och det är så frustrerande eftersom alla skriver att de är så fina! Jag blir ju så himla nyfiken!
    25 grader i Maj/Juni? I Sverige? Vart bor du? Dit vill jag flytta.. haha. Men är det så varmt kan man ju ha lite svullna fötter och flip-flops istället...
  • 3barnsmor35

Alla som väntar förstabarnet, jag rek verkligen "Att växa o upptäcka världen" om bebistiden sen.
    Den är ofta refererad till som "BOKEN" av mig och många fler =)
    www.bokus.com/b/9146210571.html

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • ploppen
    hyperballad skrev 2009-03-28 22:59:33 följande:
    det är då vi investerar i snygga hudfärgade modeller a la grandma
    Det är ju just det...

MissM: alltså, jag bor i Halland. Och jag brukar bli tagen på sängen varenda år av att det plötlsligt blir så himla varmt och jag har inte alls hängt med utan traskar runt i jeans och gympadojor och håller på att koka över.
  • skrattmaja
    mama bean, den boken är underbarr!!!  vi läste och läste i den och tycker att det är synd att det inte finns för fler åldrar....men antar att det blir större o större avvikelser eftersom man unvecklar större o större individer. men vi talar gärna om språng o perioder... man lär sig ju kännetecken för sitt eget barn!
    vi har gett den i prsent till flera familjen som nyss fått barn, varit mkt uppskattat!
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!