• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek

ah jo. 33% är det här med, skrev fel.

jo det är vi! tack så mkt! vart glad över bilderna själv faktiskt :D

• Tickollina

Bebek: Jättefina kort.......funderar på om man skulle komma i väg och ta kort, men jag är ingen linslus....gömmer mig i vanliga fall för kameran...hm.....får fundera lite =)

• Smulan87

klart du ska de! :D jag är itne den som gärna ställer mig framför kameran, men just detta så vill jag de :) ska göra de i maj :)

Tickollina skrev 2009-03-28 10:08:30 följande:
    Bebek: Jättefina kort.......funderar på om man skulle komma i väg och ta kort, men jag är ingen linslus....gömmer mig i vanliga fall för kameran...hm.....får fundera lite =)
    BF 11Juni 2009
  • Kkarin

bebek: Jättesnygga bilder! Vi måste helt enkelt göra nåt liknande, jag och sambon.

• bebek

ja ska ni absolut göra! det är inte ofta man är gravid:)
    kul att se tillbaka på när man är gammal, haha

• Smulan87

min mor hon är utbildad fotograf och har varit med i många fototidnignar och undvisar även i foto, så hon ska fotografera mig och min sambo i studio i mitten på maj :)

BF 11Juni 2009
  • bebek
    Smulan87 skrev 2009-03-28 10:19:45 följande:
    min mor hon är utbildad fotograf och har varit med i många fototidnignar och undvisar även i foto, så hon ska fotografera mig och min sambo i studio i mitten på maj :)
    Lyx:) låter suveränt ju! har hon någon hemsida man kan kika?
  • Smulan87

hm.. osäker.. ska kolla :)

bebek skrev 2009-03-28 10:24:13 följande:
    Lyx:) låter suveränt ju! har hon någon hemsida man kan kika?
    BF 11Juni 2009
  • ModernaModern
    Smulan87 skrev 2009-03-27 14:03:37 följande:
    Jävla skit med :( fick apper från skatteverket nu.. ingen fara för min del, får betala 235 kr,.. förra året fick jag 1000. Förra året fick sambon betala 3000 kr för att skatteverket hade dragit FEL skatt, så han fick betala för DERAS misstag, nu i år så har dom dragit RÄTT skatt, han har ETT jobb och allt går skitbra, etc etc.. MEN.... han ska betala 8000?!?!?!?!?!?!?!?! JÄVLA skit idioter! han står ju på RÄTT jävla skattetabell, hur i helvete kan de bli så jävla fel????.. jag sa att han SKA till skattevrekt och stäta sig ner och prata med dom, och sedan överklaga, för han ska då fasen inte betala några 8000...! hela helgen är nu förstörd, och detta kommer SÅ gå ut över mig..
    Men se till att han drar av så mycket som möjligt då, så att det går jämt ut!
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!