• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Linda 89

Går in i v.31 om mindre än en halvtimma =P.

• bebek

gomorrgon kära människor!  vad rara ni är:)  väntar på att klockan ska bli halv nio så jag får prata med en bm, säkerligen så är det ingen fara med mig, men det skadar ju inte att ringa och fråga. Har haft lite molande huvudvärk från och till även igår och min annars livliga bebis har på din höjd "puffat" lite i magen och känt av lite yrsel o illamående från och till. men man kan ju gå och skrämma upp sig själv också.

men vi var igår och fotografera, oj vad vackert det blev! får visa er när de är klara och jag ha några tumbnails.

kram på er

• tekannan

bebek
    Håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt! Men som du säger, bättre att ringa en gång för mkt för att få det bekräftat.
    Ja... Foton!! Ska bli jätteskoj att se hur de blev! Har själv ännu inte bokat ngt, men du kanske ger mig en spark i baken nu.

Hur har ni andra det med illamående? Jag var ju sjuk i början av veckan men har varit bra nu i ett par dagar. Men i morse, en stund efter frukosten, så började jag först känna mig yr (lågt blodtryck kanske? brukar ha det) och sen kom illamåendet. Jag hann inte mer än resa mig upp och sen fick jag springa in på toa... Magen tom igen. Blir inte klok på om det är ännu en släng av magsjuka eller om det är ngt som har med grav att göra.

• bebek

phu efter 45 minuter fick jag tag på barnmorskan, upptaget konstant, men hon tyckte jag skulle komma ner på direkten då hon fick ta blodtryck o urinpov! skönt att få det kollat så snabbt iaf! kram

• 3barnsmor35

Skönt bebek, ta hand om dig - o uppdatera oss sen
    kram

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • LakeHill
    bebek skrev 2009-03-27 10:12:43 följande:
    phu efter 45 minuter fick jag tag på barnmorskan, upptaget konstant, men hon tyckte jag skulle komma ner på direkten då hon fick ta blodtryck o urinpov! skönt att få det kollat så snabbt iaf! kram
    Jättebra att du kollar upp det, håller tummarna att allt är bra
  • LakeHill
    tekannan skrev 2009-03-27 09:17:42 följande:
    bebekHåller tummarna för att det inte är ngt allvarligt! Men som du säger, bättre att ringa en gång för mkt för att få det bekräftat.Ja... Foton!! Ska bli jätteskoj att se hur de blev! Har själv ännu inte bokat ngt, men du kanske ger mig en spark i baken nu. Hur har ni andra det med illamående? Jag var ju sjuk i början av veckan men har varit bra nu i ett par dagar. Men i morse, en stund efter frukosten, så började jag först känna mig yr (lågt blodtryck kanske? brukar ha det) och sen kom illamåendet. Jag hann inte mer än resa mig upp och sen fick jag springa in på toa... Magen tom igen. Blir inte klok på om det är ännu en släng av magsjuka eller om det är ngt som har med grav att göra.
    Jag mår fortfarande ofta illa på kvällarna, det är definitivt pga graviditeten. Inte så att jag spyr, men illamående och känner hungerkänslor fast jag just har ätit. Tror att det hänger ihop med tröttheten, är extremt trött hela tiden. Har du varit av med ditt illamående emellan?
  • hyperballad
    åh vad skönt!
    uppdatera oss sen, kan ju inte vara offline så länge förstår du väl
    (inte när man vet att du inte jobbar mera)
    ♥ BF 1/6-09 ♥
  • tekannan

lakehill
    Ja, jag har varit av med illamåendet i ca 2 månader och sen har jag haft lite morgonillamående som har hållt i sig fram till lunch (trots jag ätit ordentligt på fm), men inte mer än att man känner av det. har inte heller spytt på väldigt länge pga det, det är därför man blir lite fundersam. kvällarna känner jag inget. och inget mer har hänt idag så det var säkert bebben som tryckt på magsäcken eller ngt sånt.

• tekannan
    vad bra att det kollas upp! du får uppdatera oss när du kommer hem igen...
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!