• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • 3barnsmor35
    Hahaha *frust*
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-29 21:00:09 följande:
    har samma som Chanelll, men min mormor jobbade på länsförsäkringar så därför har vi dem på ren rutin... så det var givet att välja dem till den gratis först o efter v26 (?) valde jag till PLUS för 650.- men då ingår ju en del extra saker som lät bra... haha+ försäkring till barnet i ett halvår (tecknar man sedan en barnförsäkring hos dem så drar de av de 650kr från den kostnaden så då blir det ju gratis iaf. i princip... om jag inte minns fel...papper o finstilta saker är inte min starka sida utan det får sambon titta på...
    Haha hur lyckades du få med den röda pricken? Min sambo har sina lån via Länsförsäkringar därför valde även vi att försäkra via dem. Jag är heller inte mycket för det finstilta, även här är det sambon som sköter allt sånt, även när det gäller lån, räntor och ja... alla bankärenden. Han älskar sånt och sköter även min lägenhetsaffär ja vi vet inte än om jag ska sälja, men han har kontaktat en mäklare osv. Har sagt att han inte behöver men han älskar sånt hehe
  • hyperballad
    Marinero skrev 2009-03-29 21:35:01 följande:
    Haha hur lyckades du få med den röda pricken? Min sambo har sina lån via Länsförsäkringar därför valde även vi att försäkra via dem. Jag är heller inte mycket för det finstilta, även här är det sambon som sköter allt sånt, även när det gäller lån, räntor och ja... alla bankärenden. Han älskar sånt och sköter även min lägenhetsaffär ja vi vet inte än om jag ska sälja, men han har kontaktat en mäklare osv. Har sagt att han inte behöver men han älskar sånt hehe
    ibland lyckas man bara helt enkelt... haha
    var helt enkelt för lat för att skriva hennes nick eftersom jag blev osäker på hur många l det skulle vara...
    kopierade o klistrade in så pricken följde med o texten blev tjockare...
    jaja är inte riktigt vaken idag
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • bebek

kolla nyhetsmorgon! en pojke som föddes i v. 24! så liten och söt

• Tärning6

Hej nu e jag här igen gubben har varit hemma så de har varit fullt upp.... Jag har gravidförsäkring hos folksam men de va för att vi har de mesta hos dem så de gick på automatik.... så hur e de me alla

• Tickollina

hej hopp
    jag sitter just nu i kö till försäkringskassan.........

vill reda ut denna cirkusen med alla papper

• Tärning6
    Tickollina skrev 2009-03-30 10:28:09 följande:
    hej hoppjag sitter just nu i kö till försäkringskassan.........
    vill reda ut denna cirkusen med alla papper
    oki där ser man...
  • Tickollina

Det visade sig att alla papper har kommit in angående min sjukskrivningen, så nu ska vi bara se hur lång tid handläggningen tar =)

• Tärning6
    Tickollina skrev 2009-03-30 10:39:05 följande:
    Det visade sig att alla papper har kommit in angående min sjukskrivningen, så nu ska vi bara se hur lång tid handläggningen tar =)
    ja handläggningen kan ju ta lite tid hehe
  • bebek

tickolina, har du någon aning om,
    att om man blir sjukskriven i mars och skickar in papper, då är det ingen ide att vätna sig pengar i mars va? haha

angående försäkrningar har jag samma som hyperballad.. från v. 24 gäller det va? sen övergår det till barnförsäkrning.. också länsförsäkringar

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!