• johlinn

ryggmärgsbråck/mmc del 4

För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

• Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • johlinn

Tingeling - skönt att ni fick båda gjorda på en gång! Hoppas att återhämtningen går bra!!

• Rafiiki

Christina77:usch så hemskt för L! Förstår att d gör ont i ditt hjärta! Är d något som händer fler kanske d ska ta upp d på dagis och göra något åt d!
    Hoppas hon kan gå tillbaka till dagis och inte vara rädd!

johlinn: Vi ska få en docka fr HAB som man kan RIKa! Det är specialpedagogen som ska fixa d! Det är inför att I ska börja sitta och kissa!

Vi har fått hem I`s toastol idag och hon är ganska liten kan man säga! Hon ramlar nästan genom hålet :-0
    Hon tyckte d var kul så hon fick sitta en stund! Bordet var inte bra så d måste vi göra nåt åt!
    `Fick se hennes stårulle idag på HAB med men d är tveksamt om hon kan ha den. Hon kan vara för liten!
    Fick en massa broschyrer om vanliga rullstolar m!
    Vet att det kommer bli jätte bra men lite ont innerst inne gör d!

Tänker på er "Morrisey"

• Rafiiki

Tingeling 1974: Har tänkt mkt på er idag!
    Så skönt att allt gick bra och att de tog båda!
    Hoppas ni snart får komma hem!

Vi har tagit prov för latex allergi idag m! Får svar om ca 1 v!

• Oskis

Kanske skulle höra mig för om en docka oxå, han vill va med mer nu vid rik. Vill gärna sitta upp vid skötbordet som han inte gjorde förut och säger kiss när han ser katetern

• Rafiiki

Sitter här m en massa broschyrer m rullstolar......
    Vilken har ni haft som första rullstol? Ute/ inne?

Visade upp ryggen idag för 3 doktorer och de sa att det inte var farligt utan I´s rygg ser ut så! Taggutskotten sitter så långt ifrån att det blir så här!
    Skönt att höra att d var ok! Man undrade ju
    Tog om lever proverna idag m men d blev hemolys så vi fick gå tillbaka igen och ta om dom!
    Hoppas få svar imorgon!

• johlinn

rafiiki - ok, ska höra med hab om de har såna dockor här.
    förstår inte riktigt vad du menar med tagg-utskotten, men skönt o höra att det inte var nån fara med ryggen iaf!

• catmat

Rafikii: Vi borrade bara ett hål i en av A dockor. En baby born. då hade de inga dockor men nu har de det säkert.
    skönt att höra att ryggen var okej!

Vi har bara haft märket Panthera på rullstolar

Tingeling1974: Skönt att höra att allt gick bra !

• Dreamrose

häromdagen ville Robin rika sig själv *s* han tog tag i snoppen och drog ut den så långt han kunde sedan försökte han sätta in en kateter, gick ju inte så bra *ler* men roligt att han själv vill försöka ibland *ler*

här är allt ok. Jag väntar på operation av mig själv. har tydligen svullna lymfkörtlar i halsen som ska bort och sedan ska det tas cancer prover på dem. Så det är väl bara att fortsätta hålla tummarna :o/ men nästa vecka börjar jag jobba 2 timmar om dagen, jag hoppas att jag ska orka det för nu är det jobbigt att bara vara hemma och fundera hela tiden.

Jag hoppas att vi ska kunna komma till stockholm den 19 april. men som läget är idag har jag verkligen ingen aning.

• johlinn

Dreamrose - gulligt att han ville försöka själv!

Usch vad jobbigt att du fortfarande inte vet vad som felar dig! Hoppas verkligen att de kommer fram till att det är något ofarligt o lättbehandlat!

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4