• johlinn

ryggmärgsbråck/mmc del 4

För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

• Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • Rafiiki

Oskis: Så roligt!!! Duktig kille!
    Har inte funderat mer än att vi åker till Stockholm den helgen! För oss passar nog Söndagen bäst!

catmat: Vilken duktig tjej! Förstår att hon är stolt!!

Sjukgymnasten har fixat oss ett läkarbesök på barnmott imorgon! Det är till vår HAB läkare plus en annan läkare för att kolla hennes rygg!
    Har inte hört nåt fr ortopeden än, hoppas han fått röntgen svaret!

• johlinn

oskis - woho, fantastiska nyheter *jublar*

lördag el söndag går lika bra för oss!

catmat - KUL med bra simresultat!

Tänker oxå på Morrisey o lilla E. Verkar som att ni har det jobbigt, hoppas ni får komma hem snart!! *kramar*

Här är det fortsatt förkylt o lite gnälligt. Sen blev det stor gråt o tandagnisslan (I wish, fortfarande inte en tanduschling i sikte) när E. föll från sittande in i vår tv-möbel. Jag trodde han satt tillräckligt långt ifrån den, men icke! ONT gjorde det o nu har han tre parallella blåröda streck på huvudet som bevis på att hans mamma är en odugling... Annars är det bra!

• Christina77

Det gjorde ont i mitt mammahjärta när jag hämtade L på dagis då hade 2 barn trängt in henne i ett hörn och stod och slog på henne med böcker!!
    Men en "fröken" hade sett det och tagit itu med det, det är inte första gången han har gjort det, fast då har det varit med andra barn, flickan har aldig gjort nåt sånt.
    Hon var lite rädd idag när det bar av till dagis.

• johlinn

Åh nej Christina, vad obehagligt! man känner sig så maktlös när barnen är borta från en, hur ska man kunna skydda dem mot allt ont? *kramar*

RIK:ningen har här hemma utvecklats till en dragkamp. E. vill åt den där fina slangen Han har tidigare nöjt sig med o leka med det roliga prassliga omslaget, men det duger inte alls nu. Så han har fått en ren slang o tugga på, då går det bättre. Men han vill inte gärna släppa den när vi går ifrån skötbordet!

• catmat

När A var mindre gjorde vi ett hål i dockan. Sedan rikade A dockan. Det höll hon på med i flera år.

Christina77:  Vad bra att dagispersonalen såg det!

• Oskis

Rafiiki,johlinn: Då tycker jag att vi bestämmer söndagen 19 april.
    Är det nån speciell tid på dan som passar bäst?

• Oskis

catmat skrev 2009-02-23 19:35:38 följande:

Angelica var med på simtävling i går. Hon simmade 25m på en 01:56.07. Hon var så stolt. Hon vill att vi ska rama in diplomet hon fick.
    Kul!!!! Duktig tjej
  • johlinn

catmat - bra idé! Det ska vi prova sen när han blir lite större. Nu är han mest rädd för dockorna, han tycker de är konstiga bebisar som inte rör sig

• Tingeling1974

Skickar en hälsning från sängen på sjukhuset. Här har vi idag fått Viktors höfter opererade. Till min stora glädje tog de båda höfterna samtidigt och hela ingreppet tog 7 timmar! Redan på uppvaket var han hungrig och arg över att han inte fick åka rulle. nu sover han lugnt och verkar inte ha ont... sköt om er!

• Tingeling1974

Skickar en hälsning från sängen på sjukhuset. Här har vi idag fått Viktors höfter opererade. Till min stora glädje tog de båda höfterna samtidigt och hela ingreppet tog 7 timmar! Redan på uppvaket var han hungrig och arg över att han inte fick åka rulle. nu sover han lugnt och verkar inte ha ont... sköt om er!

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4