• johlinn

ryggmärgsbråck/mmc del 4

För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

• Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • catmat

Rafiiki: Det måste kännas skönt när man säger i från. Man mår bätre efteråt. Vilken härlig bild på I. Förstår att hon trivs

Jag har tagit en bild på Angelica när hon åker skridskor. Även lagt upp en lite film 

• catmat

Det gick inte att lägga in kort i dag. Ibland går det ibland inte. Film gick inte heller

• Rafiiki

På tal om vår tidigare diskussion om latex allergi har vårat HAB kommit fram till att barn med MMC ska vartannat år ta ett blodprov för att utesluta latex allergi!
    Känns skönt då man ifrågasätter vissa saker att de verkligen gör nåt åt det! är ganska nöjd faktiskt

• johlinn

rafiiki - bra att ni sa ifrån angående läkaren. verkar vara ett synnerligen ogivande samtal ni hade igår, hade inte människan NÅGOT o komma med själv lixom?!

oskis - hoppas det har gått bra för er idag!

catmat - *morrar åt A:s ass. som själv verkar ha lite dåligt minne*

• catmat

Rafiiki: Intressant det då sager om latex allergi. På fredag i vecka 9 ska vi på habplan. Jag ska passa på att fråga

• Oskis

Allt gick bra i dag Vi får svar om nån vecka. Han satt stilla o va glad hela tiden.
    Angående om ep är vanligare hos barn med mmc så har läkarna inte sagt nåt om det. Lillkillen hade en hjärnblödning i samband med födseln som jag tror utlöste kramperna.Han har blivit lite stelare i vänster arm efter blödningen men vi har tränat hårt så det märks knappt nu, en period va vi mycket oroliga över hur funktionen skulle bli.

• Rafiiki

johlinn: Det enda han kom med var vad jag skulle göra! Han kunde väl göra d själv, tycker man!

oskis: Skönt att allt gick bra! Duktig kille!

I morgonbitti ska jag jobba.... första dag passet på länge, hur ska jag komma upp..... klockan ringer kl 05, suck!

• Oskis

Rafiiki:Tidig morgon,trist.Det blir väll mycket kaffe imoron bitti antar jag:)

• Oskis

Rafiiki:Hoppas dagen va bra, spännande jobb du har.Skulle själv kunna tänka mig att jobba på bb, men orkar inte skola om mig.

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4