ryggmärgsbråck/mmc del 4
För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!
För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!
Lillskrot är förkyld o febrig. Lite gnällig o hängig, men glad när han får alvedon. hoppas det går över snart! känns ändå som en petitess i sammanhanget, tycker ibland att det gnälls hejvilt över små förkylningar... Han växer iaf, även om längden ligger kvar på -4 SD, vikten har nu gått upp och ligger faktiskt ÖVER den sista streckade linjen på tillväxtkurvan, han är alltså uppe på -3 SD nu. *stolt*
johlinn: GRATTIS till vikten, så roligt!!!
Förstår att du blir stolt, jag blir d med över I!
Man måste få gnälla över allt iblan
oskis: Jobbet är jätte kul men idag har vi haft d lite för lugnt!
2 mammor på BB men imorgon är jag på förlossningen, hoppas få en förlossning!
I var ledsen idag när sambon lämnade på dagis
Antagligen var d för stora syster gick samtidigt som pappa. Hoppas d inte blir så ofta!
rafiiki - Tack vännen, kul o glädjas tillsammans, vet att du förstår!!
klart man får gnälla! Alla har ju nog av sin egen verklighet. Men jämför jag med vad en del av er går igenom nu o vad vi gått igenom i somras så tycker jag inte förkylning är så mycket att gnälla över!
Nu har jag lycas lägga in kort. Det är på A när hon åker skridskor, hon håller sig i en båge.
Är det nån som vet om det hänt Morriseys E nånting?
Såg på facebook att hon är i Lund med honom och varit där sen den 13:e.
*orolig*. Stod att hon var hemma en sväng men vill inte ringa och störa.
Hej va på KS i dag miktionsbedömmning, blev inställt sist. Det gick ganska bra han ville inte dricka så mycket så han kissade inte så mycket där.Läkaren tyckte att han inte gick upp tillräckligt i vikt och ville kolla om han va allergisk mot gluten..puh.. han som e mjölkallergisk redan, hoppas att han inte är gluten allergisk.
Har ni funderat mer om tid och plats för träffen? Säg gärna till om vilken av dagarna som passade bäst.
Jag e så glad... lillkillen gick just 1 meter alldeles själv
Åhh så roligt!!!
Angelica var med på simtävling i går. Hon simmade 25m på en 01:56.07. Hon var så stolt. Hon vill att vi ska rama in diplomet hon fick.