Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
precis, en helt vanlig kräm och gärna en smakportion mjölk till om du vill.
Jag vet inte riktigt hur det är med svarta vinbär när det gäller lösande eller stoppande...men det kryllar iallafall av c-vitamin
. Här käkas det massor med svarta vinbär och jag har inte märkt att han blivit hård iaf.
Hejsan alla!
Tyckte inte det var nå´t speciellt på parken. Skulle titta på Bävernylonoverall åt Lucas, men de minsta var i stl. 92 dvs. alldeles för stort.
Annars var det samma krafs som alltid, lite mera kläder kanske.
håller med puh fantast...mycket skräp på parken men rolit att gå och titta...i klädväg hittade jag då inget annars blev det en ny sax,klistermärken till Jonathans bok,magneter,kortlekar och en ny musmatta...
Tyckte inte heller det var så mycket att se på parken, och fanns det nåt så skymde allt krafs det
Jag brukar ge Tindra svartvinbär som dom är, hon tycker jätte mycket om det. Ger henne dom flesta bär nu utan att göra puré av dom, är så mycket enklare när hon ändå äter dom med samma goda aptit
japp mkt krafs var det.. hittade dock ett regnställ till elias för 149 kr, var ute efter en overall till emma, men där var det tvärtom för oss.. största var 116 vilket e alldelles för litet *suck*.. men som sagt en del krafs följde väl m hem iaf .. *ler*
Köpte faktist ingenting, känner mig duktig. Brukar alltid falla för frestelsen och köpa en massa krafs.
Fast jag var på H&M och fyndade massor av kläder till Lucas i måndags. Så jag har gjort av med månadens budget, fast månaden inte ens börjat.
God natt på er alla!
Vad har ni alla gjort i regnet idag?
Jag har varit på stan med mamma och varit smakråd på födelsedagspresenter.
Hur har ni gjort med barnförsäkringar under graviditeten, finns det någon bra försäkring som ni kan tipsa om?
moon: fina bröllopsbilder!
Jag har jobbat jag
Nån som vet om de fått in typ vinteroveraller och så än?