• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • puh fantast

Nu finns det kladdkaka, äppelkaka och äppelpaj i frysen, så nu är det bara att komma och hälsa på!

• LisaP

Så då har vi varit och gjort BOEL-testet på Ella och det var utan anmärkning..

hon är ju snart 8 månader och väger 9725g är 73 lång samt hatt mått 45 stora damen *ler*

puh fantast jag kommer gärna på en fika *ler* Dock utan allt det goda måste ju tänka på figuren *blink*

• MiaE

Puh fantast... jag kommer på studs!

• puh fantast

Alla är så välkomna så.

Sandra: Jeppe måste ha korta ben, eftersom han kan ha 68. Lucas är på väg att växa ur 74 på längden, men i midjan är 68 perfekt.

Provade en overall i 86 på Lucas och den var rätt stor, så jag måste nog införskaffa ett par täckbyxor i 80 och en jacka. Så får vi spara overallen till efter nyår när kylan kommer.

• MiaE

puh fantast: men jag vill bara komma på helgen då jag e ensam hemma

• Chino

puh fantast...det var så jag tänkte oxå vad det gäller overall och jacka och byxor...overall efter nyår och dagisstart då det blovit kallare och jacka och byxor innan..

spara lite fika till nästa vecka är du snäll..

Lisa....Ella är alltså större än J nu då!! han väger 9120 och är 74,5 lång, 10 månader gammal och har idag fått sin tredje tand...4.e på väg vilken dag som helst...han har nu 2 tänder nere 1 uppe och 1 hörntand (!) på väg...

• LisaP

*ler* japps chino stora damen är hon.. och har hela 6 tänder med..

• Moonsleeper

Alla mammor! Hjälp mig nu! Vad måste jag köpa hem o har redo tills bebisen kommer och vart kan jag få tag på allt relativt billigt?

Svar på tråden Övikstråden