• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • Imoen

Tänk vad enkelt det är att hitta orsaken ibland. Det gäller att man ser och tänker på alla små saker som man gör i vardagen så att man kopplar ihop det med t.ex. förändringar i kosten. Men vad skönt att ni kom på vad det var så pass snabbt så att han slapp ha ont länge.

Vi har en jättetrevlig och samtidigt lite stressig helg. Jag har skördat allt från trädgårdslandet (4 olika sorters lök, morötter, kålrötter, rödbetor, dill, timjan, ärter och sockerärter) och så har vi dragit en massa ip-kabel över hela huset så att vi ska få nätverk över hela huset.
    Jag har även hunnit med en sväng på stan. Fast jag var ju inte direkt vagnlös...men med zappen tar man sig fram så supersmidigt så man känner knappt av att man släpar på vagn.
    Om ni ibland kan känna att det är omständigt med vagn så är ett hett tips att testa sjal .

• Moonsleeper

Vill ni hjälpa mig o gissa på min mage.
    Alla andra har känslor över vad dom väntar, den bilden är helt nollställd för mig
    Så vill ni hjälpa mig?
    Har lagt in bild i mitt bildgalleri.

Tack tack tack

• LisaP

Är i stort behov av en klippning.. Ngn som har ett tips på en bra frisör???

• Den där Linn

*Trallar en trudelutt och nynnar fram att Linn är faktiskt Frisör* =)

• Chino

Lisap...Erica på "Ödlan och brorsan" Ny frissa inne i stan på tvärgatan ner mot apoteket om du står vid buketten...(tror jag) annars är det gatan ovanför...

• LisaP

*skrattar* är du duktig då linn????

Har oxå hört att de på ödlan och brorsan ska vara bra.. Brukar klippa mig på attityd annars, men e sugen på ngt nytt ju...

• Den där Linn

Så klart jag är duktig =) *asg*

• Lejån

*kikar in* Är ju inte öviking just nu men i själ å hjärta!

Känner minsann igen två sötnosar åxå *vinkar till Ville & Milton*

• LisaP

*skrattar*
    skriver i gästisen i stället tror jag.. *blink*

Svar på tråden Övikstråden