• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • Zandrah

galltvål säljs på barnens hus

• Chino

mIaE...galltvål säljs även på Duka, stjärnor finns i jättepack på strömsknallen...eller fanns då sist jag var dit.

• MiaE

Oj, kan det vara där jag sett dem?! Nu vet jag inte längre... Får kanske stanna till där och kolla någon dag... Eller be syrran som ändå åker förbi dagarna i ända...

Säljer de galltvål på Barnens Hus? Har aldrig sett den där... Var i butiken finns den?

• MiaE

Förresten. Har strömsknallen öppet på söndagar?

• Chino

jonathan har hamnat i nån slags puss och kram ålder....så fort han ser mig vill han bara pussas och kramas *älskar*...pussas så det rinner dreggel i ansiktet på mig...

• MiaE

Chino: Charmigt! Ivan har sina skov han med... man blir lagom fräsch! Men vad gör man inte för de små...

• LisaP

Japp mia tror att strömsknallen är öppen på söndagar...

Ngn som var på recykling mums i går och fynda ngt??

Jag köpte två pack nya kalsonger till elias, 2 par byxor och en tröjja till emma , en vinter overall åt elias att ha på dagis samt en mössa till ella allt för 164 kr perfekt *ler*

• Moonsleeper

MiaE: såg att dom sålde galltvål på torget i fredags, visst är det bondens marknad varje helg nu? I så fall tror jag det är billigare än på Barnens hus.

• Chino

LisaP...vci var dit men hittade ingenting...var dit ganska sent iofs

• puh fantast

Lisa: Hittade en lucka igår så jag kunde åka dit. Fyndade två knoppussel, en telefon på hjul, fyra plastbåtar att ha i badet och två påsar duplo. Summasummarum 145:-.
    Hade jag haft lite mer tid, kanske jag fyndat mer. Det var ju så mycket folk där.

Vad har ni gjort annars i helgen då?

Svar på tråden Övikstråden