Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Haha! Ja Ivan klappar och vinkar för fullt... HELST när maten ska in i munnen... men även vid andra tillfällen.
Men hörrni tjejer! Vet någon av er var de säljer såna där självlysande stjärnor och planeter? som man kan sätta i taket... Har sett en jättestor förpackning med såna men har inte hittat de nu när jag tänkte köpa. Har kollat barnens hus men inte där... Nån som kan hjälpa mig?
Jag har åxå sett dom på Barnens Hus...
Vart var det jag såg dom mer? *funderar* Hmm..Åhlens kanske det var? Är inte säker, återkommer då jag kommer på! =)
Ja, men då måste de ha slut på Barnens Hus, för jag var också bombsäker på att det var där...
Jag tror att jag har sett sådana stjärnor inne på leksaksaffären i gallerian vad den nu heter... men det var nog ett tag sedan.
Ja, syrran min pratade om Citylek med. Men de dyker ävl upp snart. Man tycker ju att det borde vara säsong för dem nu, när det börjar vara lite mörkare ute.
Ja men precis... annars är det bara att be dom ta hem. Förresten brukar sånt dyka upp lagom till Hallowen också.
Ja men just! Det tänkte jag inte på... Vi är i planeringsstadiet för att Ivan slutligen ska få sitt egna rum. Och då tänkte jag ha massor av såna saker ovanför hans säng. Skulle kunna tänka mig att det blir rätt mysigt.
Någon som vet var de säljer Galltvål i den här stan numera?
Mia: Jag köpte mina stjärnor på leksaksaffären i gallerian, men tänkt på att trycka fast dom ordentligt.. Jag fick en i huvudet
gjorde inte särskilt ont men dom kan vara lite vassa om dom hamnar i sängen.
Nelliy: Vad har du satt fast dem med?