• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • MiaE

Vindaloos: bara hålla för näsan på honom varje gång han försöker hugga (fast det gör ont) så lär han sig

• puh fantast

Imoen: Han kan inte sova så mycket mindre än 1 timme per dag. Då blir han odräglig.
    I dag har han dock sovit 2 timmar + att han kom i säng nästan en timme senare än vanligt (varit på kalas), så vi får se hur länge han sover imorgon. Han kanske behöver sova mer på dagen, det kanske är det som är felet.
    Eller så har han bara en dålig dag, för när jag gick runt sjön på eftermiddagen var han så trött så han grinade nästan hysteriskt tills han somnade, vilket tog ca. 30 minuter. Och då hade han bara varit vaken i 2 timmar.

Får man vara nyfiken och fråga vilken metod ni använt för att få honom att sova bättre?

• millemamma

Tänkte bara säga tjena på er.
    Har just hittat till det här krypinnet. Väntar mitt andra barn i vecka 13 och har en liten prins på 19 månader sen förut.
    Hoppas vi ses!
    Om någon vill promenera på eftermiddagarna i SJälevad, så hör av er....

• Tesssan82

Hallåjj!!
    JA nu har barnen varit sina 2 första veckorna hos Bibban! (dagmamman) Hugge trivs som fisken i vattnet och Cajsa älskar sin dagmamma!!!
    Imorron blir de dock hemma, Cajsa hade 39,1 i feber nu när hon kom hem... så nu börjas det igen

• fru bengtsson

Tessan82: Bibban - menar du hon som bor i Sund, lite äldre helt fantastisk kvinna?

• MiaE

Äntligen börjar Ivan vara sig lik igen!

• fru bengtsson

Tessan82: Undrade bara, för isf är jag hennes allra första dagbarn och orsaken till varför hon kallas Bibban!

Svar på tråden Övikstråden