• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • LisaP

Någon som har tips på vad man kan köpa till en 3 åring?? Elias fyller år nästa söndag och jag har inte köpt ngt alls och vet inte vad jag ska köppa heller *suck*

Annars kanske ngn vill fika i veckan *ler snällt* för jag måste ändå ner någon dag...

• Den där Linn

Vilken Dag passar dej? Tiden spelar ingen roll...nån gång runt 13-14 kanske?

• LisaP

Nja kl 14 måste jag vara hemma senast.. då Emma slutar skolan då..
    Fast på torsdagar är hon ledig... så kanske det skulle gå då.. men jag hade tänkt barnen skulle kunna vara med min mamma ett tag med då jag ev klipper mig samt shoppar present till Elias, fast hon kan inte på torsdag det vet jag.. men jag kan höra m brollan iof...

• LisaP

Nu säger jag godnatt iaf.. åter kommer i morgon då jag fixat iväg alla till skolan resp dagis..
    Vill docj fortfarande ha tips på bra frissor samt presenter *blink*

• MiaE

LisaP: Hårverkstan i Själevad då?

• Yrla

Hej, hej!!

Kikar in och vinkar... Har precis hittat hit och ser att det finns fler tjejer från Övik, KUL!! Hoppas att tiden räcker till för att få lära känna er!

Kramar...

• puh fantast

Lisa och linn: jag hänger gärna på en fika om det är OK. Bara inte fredag, då jobbar jag. Jag ska in till stan imorgon, är det något som passar?

Presenter till treåring, hmmm, svårt. Har han mycket Byggare Bob, annars är väl det en favorit? Traktorer och bilar är ju skoj. Ska fundera lite till, så hör jag av mig om jag kommer på något.

Svar på tråden Övikstråden