• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • qattla

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 15:15:13 följande:

Anonym (*) skrev 2009-02-18 15:01:37 följande: Jag säger inte att jag hatar killar som gillar stora bröst. Det är nog ett ganska vanligt fenomen att killar gör det. Fast jag tror att killar gillar bröst - oavsett de är små eller stora. Precis som vi gillar deras snoppar (förhoppningsvis.. annars är det ju vi som har problem eller hur?) Min storlek kan jag aldrig bevisa här, så den diskussionen lägger jag genast ner.. =) Det jag stör mig på är att det är ok att killar snackar - även om det kan få många tjejer att känna sig otillräckliga - och att vi tjejer oftast bara försöker få alla att må bra.
    Ja, det är ju onekligen mer socialt accepterat att killar säger att de gillar stora bröst än att vissa av oss kvinnor säger "åh vad jag gillar en stor kuk"...
  • Heffa
    Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 15:09:01 följande:
    Och grejen är den att tjejer inte säger uttryckligen att de tycker att det är mer manligt, sexigt och vackert med en stor lem. Män är så jävla klumpiga som säger det högt. Det ger ju mer än 80% befolkningen komplex - i alla fall om C-kupa räknas som en liten byst.Vi kan nog leva ett helt liv med en man med liten kuk - utan att få honom att känna sig otillräcklig.Varför är det ok att män snackar undrar jag?Det mest tragiska är killar som har potensproblem/stora storleksproblem som pratar om hur sexigt det är med stora bröst. Det blir så fruktansvärt patetiskt.Tur för dig ts att du har en stor kuk och tur för mig att jag är nöjd med mina tuttar - och ännu mer tur för mig att jag är tillsammans med en man med en stor lem som tänder mig...Mmmmmm... Har du en tjej med D-Ö-kupa som du älskar med dagligen?

Fast där anser jag att vi har oss själva att skylla att vi inte är lika frispråkiga som männen. Jag föredrar en stor kuk, och det är inget jag bara tänker utan även säger högt.
    Männen är mycket bättre på att säga vad de tycker. Och jag tycker det är fel att kvinnor INTE säger att det är mer manligt och sexigt med en stor lem, om det är det de tycker.

Du kan inte lasta männen för att de ågar säga vad de tycker, be dina medsystrar stå på sig istället.

Over and out
  • qattla
    Heffa skrev 2009-02-18 17:46:33 följande:
    Fast där anser jag att vi har oss själva att skylla att vi inte är lika frispråkiga som männen. Jag föredrar en stor kuk, och det är inget jag bara tänker utan även säger högt. Männen är mycket bättre på att säga vad de tycker. Och jag tycker det är fel att kvinnor INTE säger att det är mer manligt och sexigt med en stor lem, om det är det de tycker. Du kan inte lasta männen för att de ågar säga vad de tycker, be dina medsystrar stå på sig istället.
    Jag själv är också en sån som oftast har sagt högt och tydligt att jag gillar stora kukar...men har insett att det skrämmer 9 av 10 män så...jag verkar pga inte få så väldigt många partners. De piper iväg innan det blir dags för sänghalmen.
  • MikPel
    qattla skrev 2009-02-18 17:48:17 följande:
    Jag själv är också en sån som oftast har sagt högt och tydligt att jag gillar stora kukar...men har insett att det skrämmer 9 av 10 män så...jag verkar pga inte få så väldigt många partners. De piper iväg innan det blir dags för sänghalmen.
    Överraskar det dig ?
  • Anonym

alltsa, det ar klart att det ar ok att ts gillar stora brost!
    han ar val ingen idiot for det.

daremot kan man bli ratt trott pa tjatet om att tjejer ska ha stora brost. det ar ju det man matas med dygnet runt genom media osv...smal, stora brost i for hallande till resten av kroppen osv... det ar ovanligt att killar pratar om att de gillar sma brost men valdigt vanligt med ytliga tonarskillar som "kollar in jattepattarna" pa ngn tjej...

jag tycker daremot att ts prat har har hallit en helt annat niva an det snacket. men klart att det ar lite trakigt att det sa ofta ar just stora tuttar som ses som positivt/attraktivt. inte sa kul for de med sma=kanns som att de inte duger som de ar...

• Heffa
    qattla skrev 2009-02-18 17:48:17 följande:
    Men troligtvis är det ju så att de  har små så de vet att de inte håller måttet så de piper iväg istället.
    Over and out
  • qattla

MikPel skrev 2009-02-18 19:39:45 följande:

Överraskar det dig ?
    Njae...men jag hoppades väl att någon kanske kände att han höll måttet. Men uppenbarligen är de flesta män småkukade. Eller ja, rättare sagt - de män jag träffat.
  • Pysselgalningen

Intressant hur det alltid snackas kupstorlekar!
    Ingen som funderat på att dra in omfångsmåttet med??

Visst det låter som att jag har stora, iaf nu när jag vart gravid och ammat för då har jag legat på G kupa..
    Men när man drar in omfånget så har jag inte så stora efter som det är 60G. Personligen är jag inte nöjd med dom och funderar på att se till att skaffa mig minst H efter allt ammande är klart.

• Anonym (Kille)

Jag tänker inte så mycket på storleken men jag är en kille som tittar på era bröst, det kanske märks att man glor ibland. Jag tycker om när en kvinna råkar stötta emot en så att man känner brösten. En gång vid kopieringsmaskinen på jobbet stod en kvinna så nära mig att jag kände hennes bröst, det ver undebart. En gång fick jag en kram av en kvinna, det var väl ingen riktig kram sa hon till mig och krama mig ordentligt så jag kände hennes bröst, jag blev nästan kåt. Jag älskar att ta på era bröst och känna dom.

• TingTing

Hrm.. intressant.. TS vad tycker du om stora rumpor da? Fragar for att har dar jag bor, sa ar brost nastan inget som killar hanger upp sig pa, det ar hacken! Ju storre desto battre! (thank god i was born with a big one! ) Intressant det dar med vad killar attraheras av hos en kvinna.

Svar på tråden Stora Bröst!