• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • MikPel
    Anonym (Anna) skrev 2009-02-16 18:13:49 följande:
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:35:15 följande: Hmm... Men du, nu tror jag faktiskt bara att det är något du fått för dig. Du kan ju inte mena att du på en vårdcentral, eller ett föräldramöte, tydligt mrker att kvinnor tar avstånd från dig och blir svartsjuka, samt att detta helt otvetydigt och självklart skulle bero enbart på BRÖSTEN?! Har förvisso själv inte lika stora (75 E), men har då aldrig någonsin tänkt tanken på att det "inte skulle vara så kul i alla miljöer". Jag får lätt kontakt med andra människor, män som kvinnor. Är väldigt utåtiktad och social, och upplever snarare att jag får bra kontakt med människor överlag. Visst, det har hänt att kvinnor varit avvaktande mot mig också. Men icke att jag tänkt: Jaha, tack för det, tuttar! Nu vill hon inte prata med mig på grund av att ni är så stora och hon är svundsjuk. Min/hennes personlighet/humör/utstrålning etc, har förmodligen ingenting med det att göra, bara mina bröst... Såååå stor makt vill jag nog inte ge dem direkt...Jag menar, snälla?! Även om det säkert är trevligt att tro att alla bryr sig så mycket om dem. Vissa gör det säkert. Men att det skulle vara jobbigt på föräldramöten eller på vårdcentralen?! Nej, tjejen, SÅ mycket uppmärksamhet får de nog tyvärr inte, så tillvida du inte går med bar överkropp, förstås...
    Det är intressant hur folk upplever samma sak på olika sätt...
  • Anonym (Isa)

Jo du tjejen det är min upplevelse.

• Anonym (F-kupan)

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 13:33:42 följande:

Hej!Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större.. Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution
    Du är ju långt ifrån ensam om att avguda stora kvinnobröst Har en sambo som är fullkomligt betuttad (fyndigt va? hi hi) i stora bröst, och som älskar mina bröst i storlek 95F !
  • Anonym

MikPel skrev 2009-02-16 17:01:03 följande:

så de som gnäller över ryggont är några slashasar?
    Nej, absolut inte. För det första är det inte alla som tränar rätt muskler även om dom tränar, och en del är naturligt svagare i rygg och nacke. Det är inte konstigt alls, och dom är verkligen inte lata för det.
  • MikPel
    Anonym skrev 2009-02-16 18:26:15 följande:
    MikPel skrev 2009-02-16 17:01:03 följande: Nej, absolut inte. För det första är det inte alla som tränar rätt muskler även om dom tränar, och en del är naturligt svagare i rygg och nacke. Det är inte konstigt alls, och dom är verkligen inte lata för det.
    Men om det hade tränat RÄTT muskler då hade det säkert hjälpt.

Förresten har du själv stora boobs och har fått hjälp av träning?
  • Anonym (Isa)

Roddmaskin på gymmet stärker ryggen bra!

• Anonym (Anna)

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 18:21:05 följande:

Jo du tjejen det är min upplevelse.
    Jo, att det är din upplevelse har jag helt klart förstått. Om den är helt verklighetsförankrad känner jag mig dock tveksam till. Du har inte ens tänkt tanken på att människor skulle kunna ta avstånd till dig på grund av något annat än din bröst? Som att de är blyga, eller helt enkelt inte tycker att du är trevlig, till exempel? MÅSTE det, enligt dig, alltid bero på storleken på dina bröst, menar jag?
  • MikPel
    Anonym (Anna) skrev 2009-02-16 18:31:22 följande:
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 18:21:05 följande: Jo, att det är din upplevelse har jag helt klart förstått. Om den är helt verklighetsförankrad känner jag mig dock tveksam till. Du har inte ens tänkt tanken på att människor skulle kunna ta avstånd till dig på grund av något annat än din bröst? Som att de är blyga, eller helt enkelt inte tycker att du är trevlig, till exempel? MÅSTE det, enligt dig, alltid bero på storleken på dina bröst, menar jag?
    tror det är svårt sådant..

Men ibland upplever man att vissa tjejer baserar sin identitet på sina bröst..
  • Anonym (Isa)

Men lämna dina funderingar till någon annan, självklart vet jag vad som är på riktigt.

• Anonym
    MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande:
    Men får du inte ont i ryggen precis som alla andra?
    Nä tränar så min rygg är stark...kan på peka att även mina är äkta vara Cool
Svar på tråden Stora Bröst!