• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • qattla

Visst är kvinnor olika stora inuti men det flesta är ungefär lika djupa samt att mina erfarenheter är nog att fittan är ganska flexibel.

• Anonym (boobiman)

Jo visst är det så ni kan ju föda barn.. och tur är väl det..men det kan göra ont ibland.. tur att jag inte är 20 längre och kvinnorna inte är det heller

• Anonym (*)

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-19 14:32:10 följande:

Anonym (*) skrev 2009-02-19 13:54:15 följande: Hahahahahahaha... Tight och fin liten mus var det här! Tightast i Sverige kanske? Tråden roar mig också!
    Tyvärr allt jag hör är eko, eko samt ett svagt fladdrande ljud... lustigt.
  • Anonym (idiot!)

Om några månader önskar jag nog att jag är flexibel iaf! Just nu fattar jag inte hur det ska gå att få igenom en bebis där!

Förlåt ts om jag sårande dig ang. stavningen... Där ser ni! Även Anonym (idiot!) är ganska snäll innerst inne... Jag är bara lite allergisk mot korkade kommentarer...

• Heffa
    qattla skrev 2009-02-19 12:09:31 följande:
    Det allra viktigaste är ju att den är grov. Och att han kan nå in att stöta i botten på mig. Tycker jag.
    Precis, och det behöver man inte ha 20cm för att göra på mig iaf  
    Anonym (*) skrev 2009-02-19 13:54:15 följande:
    En sak jag tänkt på, är att det anses helt normalt att säga att man föredrar små bröst, men när man säger att man gillar stora bröst blir det ramaskrik. Och givetvis måste dom dra in eventuellt kukstorlek, för givetvis är det den som påverkar ens preferenser. Isåfall kan jag säga att du, idiot, är slapp som en tunnel som föredrar stora kukar. Slappis. Provat knipövningar?
    Jag tycker inte det är konstigt om man föredrar små, stora eller enorma bröst/kukar. Alla är vi olika, i min bekantskapskrets kan vi prata öppet om sådant. Vad man föredrar. Även på mitt jobb, ingen tycker det är konstigt att alla inte föredrar samma storlek. Men här på FL och tydligen hos många andra utanför FL så blir man "hatad" för att man säger vad man tycker om sizen på sin man/kvinna.

Varför inte bara säga vad man tycker och acceptera att alla inte tycker lika.
    Det är ju faktiskt bra att inte ALLA kvinnor gillar enorma män, då blir det ju fler kvar till mig och qattla
    Over and out
  • Anonym (Isa)

Hur stor kuk är stor? Alla kvinnor är ungefär lika djupa men GARANTERAT olika gällande tighta. NU VAR DU SNÄLL #IDIOT#, har du fått sex eller choklad?

• Anonym (idiot!)

Faktiskt både sex och choklad!

Fast jag har inte fått sex på några timmar. Jag är ledig idag och mannen är på jobbet, men jag vet ju vad som väntar när han kommer hem... Härligt!

Satt faktiskt precis och smällde i mig lite kexchoklad.. Det var nog det som gjorde mig så snäll..

Qattla och Matildath: Ni är för sköna!

• Anonym (tuttlisa)

jag hade en a,b kupa innan jag opererade mig jag är inte jättesmal av naturen så min D kupa ser så mycket bättre ut än vad jag fått av naturen.
    Operationen var något jag unnade mig inte det bästa jag gjort man har ju träffat kärleken och skaffat barn, men så jävla skönt att kunna köpa bikinis kläder så man ser okej ut. det är snyggt med små bröst på smala personer. sen att man tycker det är snyggt det är ju bara jag.

• Anonym (Isa)

Vad kul för dig, avis! Go och glad kexchoklad och lite snopp på det gör susen på alla!

Svar på tråden Stora Bröst!