• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • qattla

Jag tycker att jag mest träffat på män som gillar små bröst och jag har E-kupa. Ödets ironi.

• MikPel
    qattla skrev 2009-02-17 12:26:30 följande:
    Jag tycker att jag mest träffat på män som gillar små bröst och jag har E-kupa. Ödets ironi.
    men är det så bra för ett evt förhållande att säga att man gillar något tjejen inte har...
  • qattla

MikPel skrev 2009-02-17 12:29:33 följande:

men är det så bra för ett evt förhållande att säga att man gillar något tjejen inte har...
    njae...killen har aldrig sagt det till mig faktiskt utan jag ser ju vad han vill se i porrväg
  • Anonym (boobiman)

Men är ödet så här eller.. vad vill han se?

• Anonym (små)

Tur att man tog bort skiten. Ångar inte en dag detta. Mer små bröst åt folket.

• qattla

Mina killar (utom en) har tänt väldigt mycket på unga tjejer med inga former alls....i princip.

• Alva666

Anonym (Anna) skrev 2009-02-16 18:31:22 följande:

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 18:21:05 följande: Jo, att det är din upplevelse har jag helt klart förstått. Om den är helt verklighetsförankrad känner jag mig dock tveksam till. Du har inte ens tänkt tanken på att människor skulle kunna ta avstånd till dig på grund av något annat än din bröst? Som att de är blyga, eller helt enkelt inte tycker att du är trevlig, till exempel? MÅSTE det, enligt dig, alltid bero på storleken på dina bröst, menar jag?
    Måste hålla med.. Ok att tuttarna kan påverka saker och ting men jag känner inte alls med mig i Isas beskrivning, har själv 70-75 F-G så dem är rejält stora, kan tillochmed ha urringat osv utan att det skulle påverka på vårdcentralen?!
    Dem kan väl inte bry sig mindre lixom.. om du upplever att dem påverkar hela ditt liv och folks inställning till dig så är nog bara tuttarna en liten del av det hela, det beror nog mer på den attityden du utstrålar mm och det behöver du inte vara medveten om.

E nog också som MikPel säger, att du identifierar dig lite väl starkt med dina bröst..
  • Anonym (boobiman)

Shiit det skulle jag inte klara av.. men det är väl det som ska anses som normalt.. jag älskar kvinliga former och blir alltid påhoppad så fort man råkar yppa jag tycker att det är vackert med bystiga kvinnor

• qattla

Det är ju lika kontroversiellt som när jag säger att jag gillar stora kukar.

De flesta killar jag varit med har dock INTE haft speciellt stora, så det är ju inte essentiellt för mina känslor för killen.

• Anonym (boobiman)

Det håller jag med om

Svar på tråden Stora Bröst!