• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (BoobLover)

Stora bröst är underbart!

Visst små bröst kan duga, men vill ha stora äkta bröst. Inga fejk!

Har vari med kvinnor ända upp till H-kupa, helt underbart, måste säga att brösten blir bara härligare ju större de är.

• Anonym (mrs)

Tror inte du är ensam om det precis..

Jag älskar stora kalspinnar.. men min man har en normalstor.. älskar honom iallafall.. that's life

• Anonym

Är tjej, storbystad. Blir självklart glad att höra sådant. Och faktum är att jag själv älskar stora bröst på andra Det är vackert.
    Men alla är vackra på sitt sätt, insida som utsida men det är inte fel att ha något man tänder lite extra på

• Anonym

Hej är en storbystig kvinna som bara tycker dom är ivägen och att jag ser tjock ut när jag klär på mig.
    Nacken är det helt ok. Men kläder så blir man liksom så rund.

Så kul att det finns dom som uppskattar en sådan som mig

• HäckHäxan

Du är inte ensam jag avgudar också stora bröst och kan stirra mig trasig sommartid när man ser dom gunga omkring

Men jag föredrar riktigt bröst framför plastic padding...

Och tja ibland vill jag vara en bröstdrottning.. men jag har flera kompisar som är det och efter att ha hört deras gnäll och pima i x antal år så är jag nöjd med mina c kupor.

We r talking about things we dont understand.... *sjunger*
  • Anonym (boobiman)

Tack alla för alla svar.. och tack för att man inte blir påhoppad av massor av femenister som skriker platt är bäst din mansgris..
    Och till er Kvinnor som är bystiga kämms inte ni ser inte alls tjocka ut bra vackra. Jag älskar att vila ögonen på en glad bystig kvinna det är det finaste man kan se..

• Anonym (boobiman)

Puff

• Anonym (Tjej)

en glad tjej med stora bröst D, men nu har jag börjat gå ned i vikt och mina bröst minskar:( åh jag deppar ihjäl.. skall göra fuskisar när jag fött barn, åh vad härligt det är med män som kan vara ärliga med vilken bröst storlek de gillar så heja TS..

• Anonym (boobiman)

Tack! Det värmer Trodde jag näst intill skulle bli lynchad när jag startade den här tråden.. Tack tack till föregående talare

• Anonym (Tjej)

Varsegod, det kan vara "farligt" ibland men blev så glad när jag läste..

Svar på tråden Stora Bröst!