• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (H 95)

Jag skulle vilja ha små bröst. Det är mest svettigt med stora bröst. Svårt att hitta kläder, dem kunde inte ens göra sitt jobb när min son var bebis och skulle ammas.
    Jag begriper mig inte alls på alla kvinnor som stoppar in cilikon i kroppen för att få större balobas.
    Jag tycker det helt enkelt är skitfult med stora bröst.

• Anonym (H 95)
    Svar på #192
    Jasså? För att cilikon valleys pekar rakt upp och ut istället för att vara som stora bröst itr är eller vad?
    ElinaNikki skrev 2009-02-17 16:09:51 följande:
    Det är skillnad på stora naturliga bröst och silikon...
  • Anonym

maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa.

manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost
    (brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?

nyfiken

• Alva666

95 F är mycket större än 75 F, så det är stort oavsett.

Själv har jag 70-75 F-G så jag är inte särskilt stor runt om, e väl inte mager heller då jag e kurvig och har stor rumpa också men smal midja.

• Anonym (Anna)

Anonym skrev 2009-02-17 18:11:16 följande:

maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa. manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost (brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?nyfiken
    Nä, har man 95 i omkrets är man nog rätt rund så att säga... Är det någon här som påstått sig vara smal, och ha 95 F? Det inlägget har jag isåfall missat... vilket nummer var det?
  • Anonym

oj hehe kan varit jag som rorde ihop inlaggen...tankte nog mest pa en tjej som skrev om att hon var smal men hon hade visst 75 D, inte typ 95 D eller F. sorry

• Anonym (Anna)

Anonym skrev 2009-02-17 18:33:33 följande:

oj hehe kan varit jag som rorde ihop inlaggen...tankte nog mest pa en tjej som skrev om att hon var smal men hon hade visst 75 D, inte typ 95 D eller F. sorry
    Aha, okej... Men sedan är det säkert många som har fel storlek också! Men inte så fel som 95 på en storlek 36...
  • Heffa

Fast det är väl inget märkvärdigt att du gillar stora bröst? Vissa gillar små, andra större.

Over and out
  • Anonym (H 95)
    Svar på #196
    Jag fick stora bröst redan från början trots att jag var smal som en sticka. Det blev jag ofta retad för, dem stora brösten. Jag gick alldeles kutig med ryggen för att försöka dölja så mycket som möjligt.
    Dem har alltid varit i vägen liksom.
    Nu som äldre när jag är kraftig så är också ryggbredden bredare.
    Som ung hade jag bara 70.

Anonym (Anna) skrev 2009-02-17 18:20:31 följande:
    Anonym skrev 2009-02-17 18:11:16 följande:
    Nä, har man 95 i omkrets är man nog rätt rund så att säga... Är det någon här som påstått sig vara smal, och ha 95 F? Det inlägget har jag isåfall missat... vilket nummer var det?
Svar på tråden Stora Bröst!