• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • qattla
    Heffa skrev 2009-02-19 12:02:26 följande:
    Fast varför är det alltid enbart längden som är synonymt med stor? Jag tycker en på 18 med 16cm i omkrets helt klart är en bamse. En med 20cms längd och 12cms omkrets är liten enligt mig.,
    Det allra viktigaste är ju att den är grov. Och att han kan nå in att stöta i botten på mig. Tycker jag.
  • Anonym (Lina)

Jag har 75 E men hade gärna haft en C kupa som när jag var i tonåren, men men hormoner gör sitt.
    Funderar faktiskt på att förminska, skitjobbigt med stora bröst.

• Anonym (boobiman)

Hej!

Det är bra om idiot lämnat tråden då jag tror att hon inte äns läst vad det står högst upp..

"Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution"

Hon har säkert en A-kupa och sur på mig för jag skriver som jag gör.. Tycker man att det är trevligt med en bystig kvinna så måste man kunna stava helt perfekt...

• Anonym (idiot!)

Det stavas "egentligen"! Inte "igentligen"!

/Strl. 75C (hahahhaa)

• Pysselgalningen

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-19 12:15:03 följande:

Hej! Det är bra om idiot lämnat tråden då jag tror att hon inte äns läst vad det står högst upp.."Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution"Hon har säkert en A-kupa och sur på mig för jag skriver som jag gör.. Tycker man att det är trevligt med en bystig kvinna så måste man kunna stava helt perfekt...
    *fniss*
  • Anonym (boobiman)

Men är du kvar...

• Anonym (Isa)

Tänk om det gick till såhär på en arbetsplats i fikarummet, men nä tacka vet jag Fl för nu är vi tillbaka på högstadiet! Kukar, tuttar och mobbing! Ska snart starta en tråd jag också så alla moralpettrar ska ha något att tycka om för jag, jag är så j-a snygg så att det är ett problem.

• Anonym (boobiman)

Hej! Isa.. Stör du dig på tråden?

• Anonym (Isa)

Nä egentligen inte förutom alla "elaka" kommentarer. Kul har jag! Du då?

• Anonym (*)

En sak jag tänkt på, är att det anses helt normalt att säga att man föredrar små bröst, men när man säger att man gillar stora bröst blir det ramaskrik. Och givetvis måste dom dra in eventuellt kukstorlek, för givetvis är det den som påverkar ens preferenser. Isåfall kan jag säga att du, idiot, är slapp som en tunnel som föredrar stora kukar. Slappis. Provat knipövningar?

Svar på tråden Stora Bröst!