• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym

helt ok att tycka olika! tex att gilla stora tuttar. det som ar trakigt ar bara nar folk pratar om tex hur snyggt det ar med stora brost och hur fult det ar med sma :( skitsnack liksom. na sant gillar vi inte!men vad jag markt sa ar det inget sant har, utan det ar val mest i hogstadiekorridoren, gymnsiet...osv usch. finns manga idioter. men da handlar det inte om att gilla stora tuttar och beratta det, utan om att nedvardera sma...exempelvis. kan ju handla om allt mojligt.

jag tror det ar darfor det ar sa kontroversiellt att disskutera detta med att gilla stora tuttar. for direkt gor manga en koppling till dessa pantade killar...

• Anonym (boobiman)

Puff Puff

• Anonym (A-kupa)

Jag skulle kunna döda för att få större bröst, själv är jag 75A-75B på en bra dag.. Men ALDRIG lägger jag mig under kniven. Jag fick större bröst efter FL(80, dock gjorde brösten mest ont då) men dessa har försvunnit nu och nu har jag mer 2 torra skinnpåsar som hänger men jag är nöjd ändå. De har uppfyllt sin uppgift, ge barn mat. Men visst det vore underbart att vakna upp imorrn med en Dkupa. Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt..

• Anonym (A-kupa)

Det enda som gör mig ledsen är inte sånna här trådar utan när jag går ut på krogen ska alltid nån idiot kommentera mina små bröst,typ: "Ursäkta men du har ju mindre bröst än mig". Jag vet då inte vad jag ska svara men brukar väl säga: "Då är det mest synd om dig för då har du ju gubbtuttar"...

• Anonym (ok)

TS: ok du gillar stora tuttar, nästa kille gillar små :)

alla är vi olika och det finns nån för alla.

Jag har väldigt små bröst men de har uppskattats mycket av alla killar jag varit med. Antar att jag antagligen mest kommer stöta på killar osm gillar lite mindre, de som gillar större skiter väll i mig hehe.

Fast att jämföra kuken med brösten är väll inte direkt en bra jämförelse. Bättre att jämföra bådas kön, kuken och fittan.

• Anonym (boobiman)

När jag läste inlägg 263 så fattade jag en sak.. nu vet jag varför jag aldrig träffat en kvinna med särskillt stora bröst.. jo för jag bryr mig nog inte så mycket om det som jag igentligen tror, När det väl gäller är det kvinnan bakom som jag bryr mig om och då är brösten ingen större betydelse.. så du som skrev inläg 263 du känns så härlig så som du skriver jag gillar din inställnig..

"Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt.."

Du har så rätt man ska ta fram det som är positift och inte stirra sig blind på det man inte gillar..

oc som 265 skrev att jännföra bröst men sabel är kanske inte en så bra ide.. håller mde dig med.. tack för alla inlägg..

och ja ag kan inte stava hoppas att ni kan förbise det.. vissa har svårt med det =(

• HäckHäxan
    Anonym (A-kupa) skrev 2009-02-20 22:12:12 följande:
    Jag skulle kunna döda för att få större bröst, själv är jag 75A-75B på en bra dag.. Men ALDRIG lägger jag mig under kniven. Jag fick större bröst efter FL(80, dock gjorde brösten mest ont då) men dessa har försvunnit nu och nu har jag mer 2 torra skinnpåsar som hänger men jag är nöjd ändå. De har uppfyllt sin uppgift, ge barn mat. Men visst det vore underbart att vakna upp imorrn med en Dkupa. Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt..
    Hmm förlåt mig jag kanske är helt bakom flötet här... men 80 är ju omkretsen, inte storleken på brösten??? Kupor A, B,C osv är storleken...

Sen tycker jag absolut att du gör rätt i att vara stolt och älska dig själv som du är
    Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • Anonym (samma)

Min man är likadan, han vill ha stora bröst. Dock har jag en liten b-kupa som hänger en del. Han har inte andats ett ord om att jag inte skulle vara attraktiv ändå även om jag vet att han drömmer om en större byst. Fast han behöver bara drömma ett par dagar till för till veckan ska jag operera brösten. Vårt sexliv kommer få sig en boost som heter duga

• Anonym (A-kupa)
    HäxanSurtant skrev 2009-02-21 15:09:48 följande:
    Hmm förlåt mig jag kanske är helt bakom flötet här... men 80 är ju omkretsen, inte storleken på brösten??? Kupor A, B,C osv är storleken...Sen tycker jag absolut att du gör rätt i att vara stolt och älska dig själv som du är
    [/citat]

80D skulle det stå, D försvannNär jag läste inlägg 263 så fattade jag en sak.. nu vet jag varför jag aldrig träffat en kvinna med särskillt stora bröst.. jo för jag bryr mig nog inte så mycket om det som jag igentligen tror, När det väl gäller är det kvinnan bakom som jag bryr mig om och då är brösten ingen större betydelse.. så du som skrev inläg 263 du känns så härlig så som du skriver jag gillar din inställnig.."Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt.."Du har så rätt man ska ta fram det som är positift och inte stirra sig blind på det man inte gillar..oc som 265 skrev att jännföra bröst men sabel är kanske inte en så bra ide.. håller mde dig med.. tack för alla inlägg..och ja ag kan inte stava hoppas att ni kan förbise det.. vissa har svårt med det =(
    Är du ironisk?
  • Anonym (70e/f)

Jag har "problemet" att jag vill ha bort mina stora tuttar så fort det bara går. har 70 e/f och sen jag fick barn, så e det ingen vacker syn. Min man ääälskar dom, men dom bara hänger där och e i vägen. Kommer en vacker dag, när jag vet att barnafödandet är slut, att göra dom betydligt mindre, en liten c eller möjligen b. =SKÖNT!

• Mmannen

kan bara hålla med ts..........stora o hängiga är det vackraset som finns. Min sambo som jag älskar har 80B.
    En av mina kolleger har stora riktigt stora..........och vi börjar bli mer än vänner....*skäms*

• Anonym (boobiman)

Se men inte röra.. he he även om man vill så är det ju tyvärr men visst är det vackert..

• Anonym (70e/f)

Inte för att vara nedlåtande på något vis, men 80 B är inte stort! Stort runt om möjligen, men inte stort i kupan.

Mmannen skrev 2009-02-24 09:15:14 följande:
    kan bara hålla med ts..........stora o hängiga är det vackraset som finns. Min sambo som jag älskar har 80B. En av mina kolleger har stora riktigt stora..........och vi börjar bli mer än vänner....*skäms*
  • Anonym (ok)

Anonym (70e/f) skrev 2009-02-24 20:21:31 följande:

Inte för att vara nedlåtande på något vis, men 80 B är inte stort! Stort runt om möjligen, men inte stort i kupan.
    Allt är relativt. Och iom att omkretsen påverkar bh-storleken så är 80B inte litet iaf. Det motsvarar kupan på en 70D.
  • Anonym (boobiman)

Puff Puff

• Anonym (Isa)

Du hade ju kommit vidare med din fanatsi?

Svar på tråden Stora Bröst!